en enää tajua tuota miestä,mikään edes lapsiin liittyvä "sääntö ei toimi"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Eli poikamme oli isänsä ja isän kavereiden kanssa hakemassa yhtä ystävää toispaikkakunnalta.Isä kysyi poikaansa mukaan ja SANOIN että sillä ehdolla ettei kukaan polta autossa.Mies lupasi ja sanoi,että polttavat linja-autopysäkillä. No,aamulla poika valitteli niskakipua ja tukkoista oloa.Kysyin että ei kai kukaan polttanut autossa? Poika tuumasi hetken ja sanoi,että isi kyllä kieli kertoa sulle. "eli ei kerrota sitten äitille" Aivan uskomatonta,olen aivan hiilena,kuinka voi tehdä aikuinen mies noin ja vielä isä+kaverit. Soitin miehelle töihin ja ei kiistänyt. Joskus aikasemmin ollut puhetta aiheesta ja paljon,luotin mieheen ja se toimiii noin.En anna poikaa hänen matkaan enää koskaan!

Millainen isä/ihminen ylipäänsä polttaa autossa ja vielä kun on lapsi kyydissä?? Niin junttia ja idioottimaista käytöstä. Taitaa miehesi olla vielä lapsen tasolla jos ei KEHTAA kavereittensa aikana sanoa, että nyt tupakkatauko ulkona kun on lapsi kyydissä...Olen luullut, että tuollainen käytös olisi normaaliälyisiltä ihmisiltä jäänyt jonnekin 70 -luvulle, mutta näköjään ei...

• Tykkää
Reactions: Zucchini
[QUOTE="vieras";28165629]Millainen isä/ihminen ylipäänsä polttaa autossa ja vielä kun on lapsi kyydissä?? Niin junttia ja idioottimaista käytöstä. Taitaa miehesi olla vielä lapsen tasolla jos ei KEHTAA kavereittensa aikana sanoa, että nyt tupakkatauko ulkona kun on lapsi kyydissä...Olen luullut, että tuollainen käytös olisi normaaliälyisiltä ihmisiltä jäänyt jonnekin 70 -luvulle, mutta näköjään ei...[/QUOTE]

olet aivan oikeessa,olenkin tosi surullinen tästä.Vaikka hän juntti ei ole (tai ehkä onkin) niin huippu itsekäs tyyppi,tuntuu etten voi vaan enää luottaa hänenen yhtään. Hän on rikkonut jokaisen lupauksen minkä antanut! Yksinkertasesti en voi jättää lasta hänen vastuulle :( mietin kyllä myös miksi edes olen hänen kanssaan " ei kerrota äitille" noinko hän haluaa että lapsemme kasvatetaan.... :/ Tuo itsekkyyspiirre tuli vasta oikeestaan esiin lapsen syntymän myötä,en tajunnut aikasemmin että hän itse onkin se tärkein.

Tyhmä äijä.

Mutta jokainen voi miettiä, onko tuo kohtuullinen syy olla päästämällä lasta isänsä kanssa enää koskaan minnekään. Isäsuhde kuitenkin on aika iso juttu tulevaisuuden kannalta, jopa isompi kun lapsen passiivinen tupakointi.

Yhteistyössä