Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Parempi vaan tulla synnärille kuin tunkea heti kotiin häiritsemään rauhaa. Se kotirauha voi ola yllättävän pitkä aika esim. 2 kk:tta
Taitaa taas jolla kuilla raskaus- ja äitiyshormoonit jyllätä. |O
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Parempi vaan tulla synnärille kuin tunkea heti kotiin häiritsemään rauhaa. Se kotirauha voi ola yllättävän pitkä aika esim. 2 kk:tta
Taitaa taas jolla kuilla raskaus- ja äitiyshormoonit jyllätä. |O
Alkuperäinen kirjoittaja Aubrieta :Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä en haluais sitä myöskään. Mulla oli joku outo juttu, etten halunnu miehiä sinne... Lapsen isän ja oman isän halusin käymään, eikä siskon mies kovasti haitannu kun se lähinnä kaitsi niitten lapsia, mutta jos äidillä olis ollu joku uus mies niin olisin pyytäny sitä jättämään sen pois. Samoin kutsuin pari läheistä naispuolista ystävää, mutta miespuolisia en halunnut vaikka oltaisiin kuinka läheisiä ollu.
Mun mielestä ihan kohtuullinen pyyntö. Miks se mies edes haluaa tulla sinne...?
No se nyt on sellainen että tunkee joka paikkaan missä "jotain tapahtuu". Ja tekee läsnäolostaan numeron, puhuu koko ajan, naama punaisena hymistelee ja lässyttää. Mä olen itse vakavampihenkinen, en jaksa lässytystä kuunnella. Ja koen että mun yksityisyyttäni sorretaan jos se tunkeutuu sillai "mun alueelleni". En tiedämiten saisin äitin tajuamaan ja sanomaan sen sille pikkuasiana. Kyseessä on meidän neljäs lapsi,mutta ensimmäinen joka syntyy tämän miehen ollessa kuviossa. Sanoisi että näin meillä on aina tehty.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin vai onko se sun keino osoittaa mieltäsi äitisi miestä vastaan...?
Tunnistan vaan itseni tuosta sun kirjotuksesta, koska mun on ollut tosi vaikea pala hyväksyä äidin mies. Mutta kuten joku hyvin sanoi, valitse taistelusi. Mieti mikä sulle on tärkeintä ja toimi sen mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin vai onko se sun keino osoittaa mieltäsi äitisi miestä vastaan...?
Tunnistan vaan itseni tuosta sun kirjotuksesta, koska mun on ollut tosi vaikea pala hyväksyä äidin mies. Mutta kuten joku hyvin sanoi, valitse taistelusi. Mieti mikä sulle on tärkeintä ja toimi sen mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja voimia:Alkuperäinen kirjoittaja Aubrieta :Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä en haluais sitä myöskään. Mulla oli joku outo juttu, etten halunnu miehiä sinne... Lapsen isän ja oman isän halusin käymään, eikä siskon mies kovasti haitannu kun se lähinnä kaitsi niitten lapsia, mutta jos äidillä olis ollu joku uus mies niin olisin pyytäny sitä jättämään sen pois. Samoin kutsuin pari läheistä naispuolista ystävää, mutta miespuolisia en halunnut vaikka oltaisiin kuinka läheisiä ollu.
No se nyt on sellainen että tunkee joka paikkaan missä "jotain tapahtuu". Ja tekee läsnäolostaan numeron, puhuu koko ajan, naama punaisena hymistelee ja lässyttää. Mä olen itse vakavampihenkinen, en jaksa lässytystä kuunnella. Ja koen että mun yksityisyyttäni sorretaan jos se tunkeutuu sillai "mun alueelleni". En tiedämiten saisin äitin tajuamaan ja sanomaan sen sille pikkuasiana. Kyseessä on meidän neljäs lapsi,mutta ensimmäinen joka syntyy tämän miehen ollessa kuviossa. Sanoisi että näin meillä on aina tehty.
mä ymmärrän sua niiin hyvin. Mitä sitten odotat? ota itse puheeksi miehen kanssa, kerran tiedät ettei äitisi pysty asiaa hoitamaan. Laita vaikka tekstiviesti jollet muuten pysty sanomaan mutta ystävällissävyinen ja silti sellainen että menee perille "tämä on minulle todella tärkeä asia"
mikä tässä on kaikkien vaikeinta? se että äitisi suuttuu vai se että miesystävä suuttuu?
entä oma suuttumuksesi jos annat kävellä ylitsesi?
Alkuperäinen kirjoittaja Aubrieta :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin vai onko se sun keino osoittaa mieltäsi äitisi miestä vastaan...?
Voi olla.. Mutta jos en hyväksy häntä muutenkaan ihan nahkoineen karvoineen, niin pitäisikö sitten synnärille huolia?! En miehestä persoonana pidä, tunnustan sen kyllä. Siedän, olen ystävällinen,käyttäydyn, pyydän poikkeamaan välillä äitin kanssa jne. Mutta varsinkin jos mullaon joku asennevamma miestä kohtaan, niin lienee itseni kannalta parasta että pysyn kannassani. Jatosiaan, otan asian puheeksi itse, menen heille vaikka käymään. Osaan kyllä sanoa ystävällisesti, ja esittää sen niin päin että "ethän pahastu". Jos kehtaa sanoa että pahastun niin voin sitten jo katsoa vinoon ja sanoa että no senkus pahastut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aubrieta :Alkuperäinen kirjoittaja voimia:Alkuperäinen kirjoittaja Aubrieta :Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä en haluais sitä myöskään. Mulla oli joku outo juttu, etten halunnu miehiä sinne... Lapsen isän ja oman isän halusin käymään, eikä siskon mies kovasti haitannu kun se lähinnä kaitsi niitten lapsia, mutta jos äidillä olis ollu joku uus mies niin olisin pyytäny sitä jättämään sen pois. Samoin kutsuin pari läheistä naispuolista ystävää, mutta miespuolisia en halunnut vaikka oltaisiin kuinka läheisiä ollu.
mä ymmärrän sua niiin hyvin. Mitä sitten odotat? ota itse puheeksi miehen kanssa, kerran tiedät ettei äitisi pysty asiaa hoitamaan. Laita vaikka tekstiviesti jollet muuten pysty sanomaan mutta ystävällissävyinen ja silti sellainen että menee perille "tämä on minulle todella tärkeä asia"
mikä tässä on kaikkien vaikeinta? se että äitisi suuttuu vai se että miesystävä suuttuu?
entä oma suuttumuksesi jos annat kävellä ylitsesi?
Äiti ei suutu, hän vaan marttyyrinä pillittää. Eikä varmaankaan asiaa hoida vaikka sanoisi hoitavansa, kuten joku tuossa epäilikin. Mies riitelee äidin kanssa siitä, ja äiti syyllistää mua siitä että en huoli miestä sinne. Ehkä ongelma on ennemminkin äiti kuin mies. Tai se miten äiti kuvittelee manipuloivansa mua - tai manipuloikin. Ajattelee etten minä hänelle sitä tekisi ettei "pääse" katsomaan lapsenlastaan, vaikka sitten joutuisin ottamaan miehenkin vierailulle. Uh,puistattaa koko asia.
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea hyvää ja halauksia:Alkuperäinen kirjoittaja Aubrieta :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin vai onko se sun keino osoittaa mieltäsi äitisi miestä vastaan...?
Voi olla.. Mutta jos en hyväksy häntä muutenkaan ihan nahkoineen karvoineen, niin pitäisikö sitten synnärille huolia?! En miehestä persoonana pidä, tunnustan sen kyllä. Siedän, olen ystävällinen,käyttäydyn, pyydän poikkeamaan välillä äitin kanssa jne. Mutta varsinkin jos mullaon joku asennevamma miestä kohtaan, niin lienee itseni kannalta parasta että pysyn kannassani. Jatosiaan, otan asian puheeksi itse, menen heille vaikka käymään. Osaan kyllä sanoa ystävällisesti, ja esittää sen niin päin että "ethän pahastu". Jos kehtaa sanoa että pahastun niin voin sitten jo katsoa vinoon ja sanoa että no senkus pahastut![]()
Hyvä Aubrieta, pidä puolesi, se ihan todella kannattaa, suuttukoot vaikka sitten, mitä väliä ei siihen tunteeseen menehdy.
Ei tuossa tilanteessa voi saada rauhaa ennenkun otat taisan iste puheeksi miehen kanssa, muista kertoa TUNTEISTASI, että se on sulle tärkeää ja että sulle synnäri on intiimiä aluetta.
USkalla kertoa niin olen varma että toiveesi toteutuu!