En halua kihloihin/naimisiin mieheni kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tarkoittaako tämä sitä, että olisi parasta erota?

Suhteessamme on ollut todella vaikeita aikoja, ja olen antanut miehelleni hirvittävästi sellaisia asioita anteeksi, mitä en usko kenenkään muun ihmisen anteeksi antavan.
(Mm. pettämistä, väkivaltaa, tärkeiden asioiden salailua, toistuvaa valehtelua, velkoja jotka menneet ulosottoon...)

En ole kuitenkaan halunnut erota tai luopua miehestäni. Kokeilimme taukoa, mutta halu miehen luokse vei meidät takaisin yhteen.

Toisaalta en tiedä, että RAKASTANKO, vai olenko vain niin tottunut tähän, etten osaa olla ilman tuttua miestäni. Lisäksi eroprosessi ahdistaa jo ajatuksenakin. Olen ollut hyvin nuori alkaessamme seurustella, ja monet "pahat asiat" tapahtuivat kun olin epävarma teini, mistä johtuen en ehkä osannut irrottaa otettani miehestä, vaikka aihetta olisi ollut.

Välillä toivon, että tuo tekisi nyt jotain todella pahaa (esim. pettäisi), jotta saisin syyn lähteä. :(

no ei todellakaan tarkoita. ei oo mitään lakia mennä kihloihin saati sitten naimisiin, teidän muutaman perheen,jotka eivät ole edes kihloissa, mutta yhdessä ovat olleen pian 15v. ja on lapsiakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sä voit lähteä vaikka heti, ei mikään sua pitele. Se, että toivot miehen tekevän jotain pahaa, taitaa kertoa jotain?

Niin kertookin, mutta en vain kykene lähtemään "vaikka heti".
Ollaan koettu niin paljon yhdessä, että olemme hitsautuneet tavallaan toisiimme kiinni, välitän kyllä suuresti miehestäni.

Minun mielestäni voit hyvin lähteä mikäli et ole onnellinen. Lisätään tähän asetelmaan vielä lapsi, niin saadaan minun tilanteeni. Minulle kaikki tosin sanovat, että olen itsekäs paska enkä ajattele ollenkaan lapseni parasta, kun haluan erota.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sä voit lähteä vaikka heti, ei mikään sua pitele. Se, että toivot miehen tekevän jotain pahaa, taitaa kertoa jotain?

Niin kertookin, mutta en vain kykene lähtemään "vaikka heti".
Ollaan koettu niin paljon yhdessä, että olemme hitsautuneet tavallaan toisiimme kiinni, välitän kyllä suuresti miehestäni.

No sittenhän teidän kannattaa miettiä tapoja, joilla saisitte vähän niitä tunteita vielä kuumemmiksi. =) Yhtä hyvin voit olla onnellinen sen miehen kanssa, jos sen kanssa kuitenkin olet.

Kuumimmat

Yhteistyössä