En halua olla mikään kyttäri tai vainooja, mutta nyt on kyllä naapurin äidin elämä pistänyt silmiini...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No eiks tuo oo just meiltä kaikilta veke, jos mamma saa rahansa sossusta, ni kyllä se ihan meidän veronmaksajien pusseista menee.

jos tämä mamma saadaankin töihin niin toinen kiikunkaakun pärjääjä jää sitä paikkaa ilman. ap, sä et vissiin haluaisi elää lastesi kustannuksella, niin miksi kadehtia tai potea loukattua oikeudentuntoa, kun toisen kanootti on uppoamassa ja inkkareista puolet hukkuneet.

ole ylpeä äitiydestäsi ja auta naapurin lapsia olemalla ihminen. tarvivat sitä, kun kotoa puuttuu.

Ookko sä ihan tosissasi? Kyllä mun mielestä jo jotain vikaa jollei ees kauppaan pääse muksujen kanssa. Laittakoon asiat tärkeysjärjestykseen ja sitten vasta ryyppää ylimääräiset rahat!

"Kun se tekee tän ja tän asian väärin, mähän teen siis näin eli paljon paremmin!!" Tota tekstiä on ärsyttävää lukea kun ensin mollaat naapurin ja sitten kehuskelet kuinka itse olet vuoden äiti kun teen kaiken paljon paremmin. Mitä se kellekkään kuuluu mistä jonkun rahat tulee ja mihin ne käyttää? Ja hyvähän se on että on tajunnut laittaa lapset hoitoon, ois varmaan lapsilla kurjaa jos olisivat kotona kaikki päivät ja äiti vaan huutais, eikä ole rahaa ruokaan.

Tunnen usampiakin yh äitejä, joilla on valtaisa miehenpuute ja siksi tarttee saada hiuspidennykset, uusia vaatteita ja meikkejä sekä päästä baariin. Lapsiinsa eivät panosta kuin pakolliset jos niitäkään. Säälittävää porukkaa ja sanomattakin selvää että sossun rahoilla elävät tai helvetin huonosti koulutettuja ja ihan helvetin tyhmiä lisäksi.

Mä en edes jaksanut lukea kuin ekan kappaleen, aika säälittävää jos sulla on noin paljon aikaa käytettävänä sun naapurin kyttäämiseen ja vielä nettiin raportointiin... kaikki pikku jutut listattuna. Huoh.

Yhteistyössä