A
ajatuksia
Vieras
En tykkäisi jos miespuoliset kaverit alkais mulle vuodattaa naisensa vikoja. Omia ajatuksiaan voivat kertoa mistä tahansa muista asioista, mutta en minä halua kuulla että haukkuisivat naistaan mulle. Enkä toivo että kukaan muu nainen alkais kuuntelijaksi tai joksikin uskotuksi mun miehelle. Itse pidän myös rajana ystävyydessä miesten kanssa sen, että heille ei omaa miestä haukuta.
Jokaisen parisuhteessa elävän olis hyvä selvittää ongelmansa keskenään, eikä jossain facebookissa tai tekstareilla kolmansien osapuolten kanssa. Eikä minunkaan miehen tarvi avautua kellekään naiselle jos ei ensin ole mulle osannu sanoa missä mättää. Ja jos sit avautuu, ootan, että minua pidetään tarkasti ajan tasalla, mistä avautuu.
Jokaisen parisuhteessa elävän olis hyvä selvittää ongelmansa keskenään, eikä jossain facebookissa tai tekstareilla kolmansien osapuolten kanssa. Eikä minunkaan miehen tarvi avautua kellekään naiselle jos ei ensin ole mulle osannu sanoa missä mättää. Ja jos sit avautuu, ootan, että minua pidetään tarkasti ajan tasalla, mistä avautuu.