En haluaisi olla tyttölapsen äiti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onnekas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"onnekas"

Vieras
Onneksi minulla on poika. Olisi kurjaa olla tyttölapsen äiti sillä hän joutuu joskus olemaan raskaana ja synnyttämään lisäksi on kuukautiset ja kaikki naisten vaivat. Poikalapsen äitinä ei joudu suremaan tällaisia asioita.

[QUOTE="jaa";23584816]Että oikein joutuu kokemaan maailman ihanimpia asioita...[/QUOTE]

No ei ne kivut mitään kivoja ole ja kyllä miehenä näissä asioissa pääsee helpommalla.

Eipä sinun todennäköisesti tarvitse kärsiä lastenlasten seurastakaan liiemmin. Ei tyttöjen, eikä poikien. Sillä tytöt pitävät enemmän yhteyttä aikuisiällä lapsuudenkotiinsa kuin pojat.

Ymmärrän pointtisi, aloittaja! Naiseudessa on ihan liikaa varjopuolia. Synnytystä en ole vielä kokenut, mutta alkuraskautta elän parhaillaan. Ja tämä on ihan perseestä.

[QUOTE="...";23585009]Jaa, no kyllä oon miettiny monesti, että miehet pääsee helpomalla. Mutta en silti ajattele että naisena olo jotenkin kauheaa. Mielummin olen nainen kuin mies![/QUOTE]

Itse taas ajattelen, että voisi ollaparempi olla nainen. Mutta aika mukavaa on myös olla tyttölapsen isä.

Mä olen onnellinen kun on ainoastaan tyttöjä. Tytöt voi synnyttää lapsia joista tietää että ovat varmasti heidän. Tytöt voivat aina käyttää hyväkseen kuukautiskipuja tekosyynä jos jokin asia ei huvita ja saa kiukutella yhden viikon kuukaudessa ilman että kenelläkään on siihen mitään sanomista.

En usko, että elämän kurjuuden määrä määräytyisi sen perusteella, mitä sukupuolta sattuu olemaan, vaan eiköhän siihen vaikuta paljon enemmän monet muut asiat.

Mutta ilmeisesti ap on kokenut elämänsä naisena niin kurjaksi, että on nyt onnellinen siitä, että hänen lapsellaan on hänen mielestään mahdollisuudet parempaan elämään. Itse tykkään olla nainen, mutta en silti usko, että miehenäkään oleminen on mitenkään paha olotila.

Ihmeellisiä asioita ihmiset pohtii...

Yhteistyössä