V
vierailija
Vieras
Minua vihataan ja kohdellaan kuin olisin jokin vaarallinen rikollinen vaikka on ole eläissäni tehnyt rikoksen rikosta. Elämäni on ollut helvettiä milloin perheenjäsenten, milloin muutamien muiden sukulaisten ja milloin koulukaverien takia. Olen WTC-iskuista lähtien (ikä silloin 15) halunnut täältä pois, koska silloin viimeistään ymmärsin miten paska maailma on. Ennemmin kuolen kuin elän tällaisessa sairaassa maailmassa jossa otetaan ihmisiltä turhaan henki pois eikä ymmärretä, että erilaisuus on rikkautta. Joku on joskus sanonut minusta, että pitää olla sosiaalisesti rajoittunut, jos vapaaehtoisesti keskustelee kanssani. Ilmapiiri pienluokassa, jossa olin yläasteella, oli todella vittumainen. En ole sitä paitsi koskaan pitänyt Suomesta. Olisin mieluummin asunut esim. Lontoossa tai Pariisissa. Vituttaa sekin että joudun olemaan vastentahtoisesti paljon yksin. Osaan nykyään käyttäytyä paremmin kuin joskus aikoinaan mutta eihän siihen kukaan tietysti luota. Ihan kuin olisin ainut joka teki koulussa sellaista, mitä ei olisi saanut tehdä.