H
harmaana
Vieras
mitä ihmettä voin tehdä... nyt vaan ei jaksa enää... joka helvetin päivä vaan tuntuu paskemmalta ja aamulla voisin mennä vaa takas sänkyyn ja itkeä... en jaksa ees ajatella, sori jos tekstistä ei saa selvää... neuvolasta ei taaskaan vastata, oon yrittänyt soittaa ja pyytää päästä puhumaan... ei mulla oo mitään muutakaan paikkaa mihin soittaisin. odotan kolmatta lasta ja odotusaikoina on tietty herkempi itkemään ym. mutta vauvan synnyttyä helpottaa, kun se on niin ihanaa aikaa. mutta mieskin on aivan kamala, sais pysyä vaikka poissa ni ei tarvis riidellä, yksin mä silti joudun kaiken tekemään. ja joo ei ole töissä, voi kun oiskin ni tekis edes jotain. mä vaan haluun eroon tästä kaikesta paskasta ja itkusta... oon yrittänyt nätisti sanoa että ois kiva jos tällä kertaa sä tiskaisit ja juu, lupaa tiskata, mutta samat tiskit lojuu vielä seuraavana päivänä. edes mihinkään virastoon ei soita ite, käskee mun soittaa HETI ja ku yritän selvittää jotai asiaa ni hölöttää koko ajan vieressä ja sitten en tietty kuule mitä puhelimessa sanotaan, ni loppujn lopuks siitäkin vaan huudetaan mulle... sanon kyllä takas, mutta pelkkää haistattelua saan takas. miksei sieltä neuvolasta vastata, huoh...