En jaksa enää tätä epätietoutta!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puzzled
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puzzled

Vieras
Kp 61!!! 61!!!!!!!!! 61!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

kp 45-51 oli joka päivä pikku läiskä punaruskeaa tuhrua. En kyllä menkoiksi sanois. Viimeisen kuukauden aikana olen tehnyt 4 negatiivistä testiä, viimeksi 28.1.. Vielä olis yksi jäljellä, mutta jos sekin on nega niin en helvetissä jaksa alkaa ostamaan uusia testejä! Koskahan tuota kantsis testailla? Seksiä olen viimeksi harrastanut noin 2vk sitte ja kortsu ei toiminu oikein. Koskahan se viimeistään näkyis testissä? Sanoin siipalle, että seksiä ei harrastella ennenku tulee menkat tai varma plussa. Raskaus olis kyllä toisaalta toivottu, toisaalta ajoitus mättää...Rakkaudella otettais vastaan jos sieltä ois joku tulossa, mutta ei nyt ihan tarkotuksella tekemällä tehdä...

Kyllä se testissä kun testissä näkyisi jo jos 2 viikkoa sitten viimeisen kerran harrastanut. Kuten varmasti tiedät, kierto voi venyä monestakin eri syystä. Voi myös olla, että tuo tuhru kp 45-51 oli menkat ja nyt mennään jo puolessa välissä uutta kiertoa. Jos et jaksa odotella rauhassa seuraavia menkkoja, varaa aika lääkäriin niin sieltä ainakin saat varmuuden tilanteesta.

On jotain tavallista herkempiä testejä.

Sitä minäki mietin, että jos yleensä testi näyttää plussaa jo siinä vaiheessa ku menkat on pari pv myöhässä niin eikö silloin ole hedelmöittymisestä reilu 2vk... No jos maltan ens viikkoon ootella niin uskon sitte varmaksi testiksi.

Sitä tässä vaan fluntsailen, että mullon parina talvena muulloinki ollu tämmönen pätkä, että menkat on viipyny ja viipyny, testit negaa ja 2kk edellisistä menkoista tullu plussa ja raskaus ollu ihan ekoilla viikoilla... Pitäskö tästä nyt päätellä, että mun keltarauhashormoit on jotenki herkkiä kaamokselle ja sitte sen jälkeen olen erityisen hedelmällinen?

Yhteistyössä