en jaksa enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en jaksa enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en jaksa enää

Vieras
en jaksa enää. olen epäonnistunut , luuseri josta ei ole yhtään mihinkään. sille näyttää vaikka en ole yh, en juoppo tai narkkis, en sossun asiakas, elämä, on siis ulkoisesti ihan ok, mutta kun en kelpaa, enkä riitä. mä en jaksa enää

en tiedä sun tilannetta mutta mä olen itse tuntenut montakertaa itseni niin riittämättömäksi epäonnistujaksi...että ois tehny mieli vain ottaa hatkat....mutta kyllä se aurinko paistaa risukasaankin...on kulunu klisee mutta näin se vain on!! usko pois että kyllä se sullekkin paistaa ja uskon että et ole mikään epäonnistunut luuseri...luotat vain enemmän ittees ja nostat pääsi pystyyn!!!! :)

Alkuperäinen kirjoittaja butukka:
en tiedä sun tilannetta mutta mä olen itse tuntenut montakertaa itseni niin riittämättömäksi epäonnistujaksi...että ois tehny mieli vain ottaa hatkat....mutta kyllä se aurinko paistaa risukasaankin...on kulunu klisee mutta näin se vain on!! usko pois että kyllä se sullekkin paistaa ja uskon että et ole mikään epäonnistunut luuseri...luotat vain enemmän ittees ja nostat pääsi pystyyn!!!! :)

kiitos kauniista sanoista, mutta nyt en oikeesti jaksa uskoa mihinkään...enkä selittää muuta kuin että luulin auringon vihdoin mulle paistavan mutta se menikikin niin synkän pilven taa, että en oikeesti jaksa uskoo enää mihinkään

Minä ajattelen sen niin, että elämä on nykyään vaativaa (pitää tietää jaksaa ja osata paljon ja olla täydellinen ja jaksaa aina jos on äiti/isä eikä tukiverkkoja) ja vaikka ei aina jaksa tai osaa, on taatusti ihan yhtä hyvä kuin kuka tahansa. Tai vaikka ei koko ajan suorittaisi jotain. Tai vaikka ei olisi edes hyvä missään, on silti ihan yhtä arvokas kuin kuka tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja en jaksa enää:
en jaksa enää. olen epäonnistunut , luuseri josta ei ole yhtään mihinkään. sille näyttää vaikka en ole yh, en juoppo tai narkkis, en sossun asiakas, elämä, on siis ulkoisesti ihan ok, mutta kun en kelpaa, enkä riitä. mä en jaksa enää

Ihan kuin minun ajatukseni kirjoittelet.
Vieras ihminen ei minussa huomaa mitään vikaa jos kadulla minuun törmää. Tosin julkisesti liikun hyvin vähän enää, ei innosta / jaksa lähteä mihinkään. Ruokakauppaan laahustaminen on jo suoritus.

On päiviä jolloin jaksan hymyillä ja jopa suunnitella jotain, esim just noita sisustus juttuja, mutta enmmän on päiviä jolloin vaan raahaudun aamulla sängystä sohvalle....

en jaksa enää yrittää yhtään mitään kun mikään ei onnistu... oon liian vanha ja ties mitä, pitäs jo mun uskoo ettei pitäs haaveilla ja eikä kuvitella että joskus muakin pidetään ihmisenä jolla on ihmisarvo niin kuin muillakin.
perheasiat on ok, mutta muuten sitten mättääkin niin että oon ihan loppu. perhe pitää mut edes jotenkin järjissäni, mutta ei nekään kauan jaksa tämmöstä itkupilliä katella

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja butukka:

kiitos kauniista sanoista, mutta nyt en oikeesti jaksa uskoa mihinkään...enkä selittää muuta kuin että luulin auringon vihdoin mulle paistavan mutta se menikikin niin synkän pilven taa, että en oikeesti jaksa uskoo enää mihinkään

usko ittees...ikinä älä luottoa itseäs kohtaan menetä.vain sinä pystyt itseesi loppupeleis vaikuttamaan ja luota ja usko niihin pieniinkin asioihin mitä sulla on...mitä sun elämässä on!!!älä aseta liikaa paineita tai vaatimuksia itsellesi...ole tyytyväinen siihen mitä olet ja mitä olet saanu aikaseksi.vähemmän arvoa niille jotka sinua yrittävät alistaa/alentaa.koita jaksaa...pinnistele!! kaikkea hyvää sulle!!! :hug:

en jaksa enää yrittää yhtään mitään kun mikään ei onnistu... oon liian vanha ja ties mitä, pitäs jo mun uskoo ettei pitäs haaveilla ja eikä kuvitella että joskus muakin pidetään ihmisenä jolla on ihmisarvo niin kuin muillakin.
perheasiat on ok, mutta muuten sitten mättääkin niin että oon ihan loppu. perhe pitää mut edes jotenkin järjissäni, mutta ei nekään kauan jaksa tämmöstä itkupilliä katella

No mutta, sinä edes yrität. Moni ei yritä yhtään mitään. Helpompi roikkua yhteiskunnan tukiaisilla. Jos yrittää eikä onnistu, niin on edes yrittänyt, ja epäonnistuminen ei tee sinusta yhtään huonompaa kuin muutkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No mutta, sinä edes yrität. Moni ei yritä yhtään mitään. Helpompi roikkua yhteiskunnan tukiaisilla. Jos yrittää eikä onnistu, niin on edes yrittänyt, ja epäonnistuminen ei tee sinusta yhtään huonompaa kuin muutkaan.

sehän tässä onkin että kun haluais olla niin ku muutkin ihmiset, mutta aina tulee takkiin. tuntuu että hakkaa vaan päätään kiviseinään kun mikään ei onnistu.kai tälläkin joku tarkotus on, en vaan jaksa tajuta tai nähdä sitä nyt kun itken vaan koko ajan... en jaksa en jaksa

voihan tää sitäkin olla, mutta jos mä nyt meen tän itkuni kanssa lääkärille, niin asiat vaan menee huonompaan suuntaan. tiedän että varmaan saisin ja tarttisin apua, mutta tiedän senkin että jos saisin tietyt asiat rullaamaan elämässäni, niin mulla ei olis mitään hätää, kun saisin ihmisarvoni takaisin. kaikkeista vähiten tässä tilanteessa mä kaipaan tai tarviin pitkää - lyhyempääkään - sairaslomaa. se vain veisi asiat oikeesti huonommalle tolalle. mutta kiitos teille jotka ootte yrittäneet lohduttaa ja tsempata. kun vaan saisi tämän itkun loppumaan, kun ei tää mitään auta. mutta kun on niin väsyny tähän ainaiseen epäonnistumiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
täällä toinen samassa tilanteessa.lasten takia pakko jaksaa.muuten oisin lopettanu tän kitumisen aikoja sitten.voimia sinulle.tiedän tunteesi

voimia sullekin. ei anneta periksi. nyt mä en vaan jaksa olla reipas.