En jaksa. Kaveri lisääntyy toistamiseen k-pääksi todetun miehen kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Kaverillani on yksi lapsi tämän miehen kanssa. Jatkuvasti ovat olleet eroamassa, koska mies on kaverini mielestä itsekäs k*sipää, joka ei osallistu yhtään lapsen hoitoon eikä myöskään kodin. Kaverini on ollut kymmenet kerrat lähdössä ja joskus onkin pakannut kamansa ja tullut meille tai mennyt vanhemmilleen. Aina on kuitenkin palannut miehensä luo.

Olen kuunnellut lukuisia kertoja valitusta tuosta miehestä ja sitä kuinka kaverini vihaa tätä ja aikoo jättää tämän. Ja entä nyt? Kaverini ilmoittaa olevansa raskaana! Onnea vaan, mutta soitelkoot jatkossa valituspuhelunsa jollekin muulle. Itse olen niitä kohta viisi vuotta kuunnellut lähes päivittäin enkä enää jaksaisi.

[QUOTE="vieras";25357237]kai sanoit samat sanat suoraan kaverillesi kuin tännekkin?[/QUOTE]

No en ihan näin suoraan. Mutta ihmettelin kyllä avoimesti sitä, että miksi haluaa toisen lapsen kerta miehensä on mielestään niin k*sipää? Tästä meni aika vaikeaksi ja toivottavasti tajuaa olla enää minulle valittamatta. Jos ei niin harvennan vaan yhteydenpitoa enkä osoita enää mitään mielenkiintoa valituksiin koskien mieheensä.

ap

No ymmärrän että ärsyttää. Mutta onko tullut mieleen, että on helpompaa soittaa kaverille ja valittaa "mies teki taas sitä ja tätä, ihan hirvee paskapää" kun soittaa ja kertoa miten ihana se oli kun osti ruusuja ja vei leffaan ja on niin huomaavainen? Näin ollen kaverille jää tietysti mielikuva, että mies on ihan kamala, vaikka näin ei ole! Eli en jaksa uskoa, että kaverisi tekisi lapsia miehen kanssa jota oikeasti vihaa..

Uusimmat

Yhteistyössä