en jaksa kohta enää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äippä"

Vieras
oon 1v 5kk vanhan poitsun yh-äiti..poika ei oo ollu mikään helpoin lapsi,vierasti monta kuukautta paljon..ei kävele vielä..osais kyllä ei vaan uskalla päästää irti..
käydään fysioterapeutilla..
ei oikeestaan koskaan leiki yksin..
ei oo sanojakaan vielä kun pari..hauva,avaa ja äiti
niin sit sanoo aina äh äh kun haluaa jotain välillä meinaa hermot mennä kun sitä koko päivän kuuntelee..
ja suurin ongelma taitaa olla syöminen,käsin syö muutamia paloja..saa hirveet raivarit jos edes yrittää syöttää..huutaa selkä kaarel..tuntuu et sattuu johonkin...
nukkuu huonosti..herää 1-10 kertaa..ähisee,puhisee ja aamuyöst vääntää kakat..huoh..allergiatesteis käyty ja niis ei ainakaan näkyny mitään..hirveesti ilmavaivoja:/

Muista, että sua saa väsyttää. Olet tehnyt tosi ison työn jo tähän mennessä, eikä aina tarvitse jaksaa loistaa kuin Naantalin aurinkona. Onko sulla kavereita tai perhettä lähellä, saatko juttuseuraa itsellesi?

Minulla juuri samanikäinen poika...ruokailu on ihan kamalaa leikkimistä, ei anna syöttää eikä myöskään syö itse, nukkuminen.....mitä se on???? meillä ei ole nukuttu 1,5 vuoteen....
Mistä päin sinä "äippä" olet??

juu,kyllä mun vanhemmat tossa lähellä asuu..et poika on sielä välillä yökylässäkin..ja käydään muskarissa ja kasvatus ja perheneuvolassa "leikkiterapiassa" sen takia kun poika vierasti niin paljon ja kavereiden kanssaki käydään kahvittelemas ym mut täl hetkel vaan tuntuu et oon ihan poikki..

Mitä, siis milloin fysioterpiaan jos lapsi ei kävele??. Meillä 1v5kk ei kävele, seisoo kyllä hetkiä ja on koko ajan jaloillaan tukea vasten. Ja "juoksee" taaperokärryn kanssa.

Meilläkin on nukuttu huonosti koko aika. Tavallinen maito ei sovi, se aiheutti enemmän yövalvomisia ja siirryttiin korvikkeeseen takaisin. Hapanmaitotuotteet kyllä menee.

oletko sinä itse sitten normaali? Ihan vaan tuosta omituisesta kahden pisteen käytöstä ajattelin, kun et tunnu tietävän miten tavataan kirjoittaa? Jospa tarvitset itsekin jonkinsortin apua henkisellä puolella ainakin.

Yhteistyössä