En jaksa lapsia enään yhtään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mä en helvetti soikoon jaksa tätä enään. Kumpa en olisi ikinä saanut lapsia. Elämä täyttä helvettiä. En jaksa enään.piste. Mies aina töissä ja mä kotona lasten kanssa. Kumpa saisin olla pari yötä rauhassa. Molemmat rääkyvät taas täyttä kurkkua. Enkä mä jaksais kuunnella enään sekunttiakaan.

KESKITY VÄLILLÄ LAPSIIN..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en helvetti soikoon jaksa tätä enään. Kumpa en olisi ikinä saanut lapsia. Elämä täyttä helvettiä. En jaksa enään.piste. Mies aina töissä ja mä kotona lasten kanssa. Kumpa saisin olla pari yötä rauhassa. Molemmat rääkyvät taas täyttä kurkkua. Enkä mä jaksais kuunnella enään sekunttiakaan.

Sama täällä. Mun lapset on j isompia varmaan kuun sun, mutta silti olen ihan uupunut. Olen vaan ruuanlaittaja, autokuski, siivooja ja tiskaaja. Ja taas niillä on nälkä.

Alkuperäinen kirjoittaja sopiiko sulle???:

ehkä ap just kertomansa vuoksi istuu koneella..tuli hengähtään :)

Moi!Minkä ikäset sulla on?Meillä on 6kk ja 3,4v ja en mäkään jaksas enää!Tuo vanhempi uhmaa niin pirusti ja nuorempi on alkanu itkeen hampaita,huoh!!!Semmone sirkus päivästä toiseen,ymmärrän sua paremmin ku hyvin!!

EIKÄ ETTEI LAPSET SAA HUOMIOTA KONEELLA ISTUMISEN TAKIA

Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
Alkuperäinen kirjoittaja sopiiko sulle???:

ehkä ap just kertomansa vuoksi istuu koneella..tuli hengähtään :)

Mulla on jo 5 vuotias ja 1,5 vuotias. Isompi uhmaa ja kiukuttelee koko ajan, pienenpi itkee hampaita, allergioita ja kaikkea muuta. Voi kun pääsis vähäksi aikaa hengähtämään. Tuntuu että nyt ei kestä enään yhtään. Voisin huitaista pienenpää että saisin huudon loppumaan :(

Voi että siis mä tiedän,tää on rankkaa välillä tää äitiys.Ihan kun mun ajatuksia!Mut hei voin sanoo että et ole ainoa joka on väsynyt.Ite ootan vaan aina viikonloppua,kun mies on kotona,ni on hiuka helpompaa ja masentuneena ootan maanantaita ku jään yksin.

Ei ihmistä ole suunniteltu kestämään jatkuvaa uhmaa ja parkua yksinään maailman tappiin asti. Mahtaiskos kasvatusneuvola auttaa, ei viisveen ole pakko olla tuommoinen lainkaan koko ajan eikä välttämättä yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja santtu:
Voi että siis mä tiedän,tää on rankkaa välillä tää äitiys.Ihan kun mun ajatuksia!Mut hei voin sanoo että et ole ainoa joka on väsynyt.Ite ootan vaan aina viikonloppua,kun mies on kotona,ni on hiuka helpompaa ja masentuneena ootan maanantaita ku jään yksin.

sitä se on kun miehelläs on omiakin lapsia..

Yhteistyössä