EN JAKSA MIESTÄNI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja daadaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

daadaa

Vieras
En jaksa sitä että kärsin miehen aiheuttamista veloista..en saa ostettua enää koskaan mitään muuta kuin ruokaa..Onko tämä elämää tälläinen että rahat ei riitä muuhun kuin ruokaan..koko ajan saa pelätä milloin ulosottomies koputtaa ovelle...

Elä suostu tommoseen... Joko hoitaa asiansa kuntoon tai sitte eri teille. Helppo sanoa, tiedän mutta mieti tarkkaan eri vaihtoehtoja. voiko miehen kanssa asiasta keskustella?

Mies ottanu luottoja meidän yhessä olon aikana..mitä nyt milloinkin ollaan nyt muka tarvittu..isompaa autoa ja muuta...estelyt eivät ole auttaneet, tarvittu kuulema ollaan...

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
vakka kantensa valitsee.miten sä nyt vasta niistä veloista tiedät?

Sitä mäkin ihmettelin... luulis että kunnon parisuhteessa pystytään puhumaan ihan alusta asti, jos on jotain rahahuolia ja yhdessä keksitään ratkaisu... no, toivottavasti asiat selviää..

No ei nyt kai ihan niinkään et heti pellolle... Meillä oli vähän sama tilanne mut toisinpäin.
Olisiko mahdollista maksaa nuo velat esim. yhdellä lainalla kaikki muut pois ja lyhentää
sopivaa kk erää.. jäis rahaa muuhunki. Me selvittiin näin ihanan kärsivällisen mieheni ansiosta...

Pankista eivät anna lainaa kun ei ole takaajia eikä vakuutta. Autokin on velkaa. Tässä tulos kun pitää olla kaikkea...Mies ostanut kodin elektroniikkaa yms. luotoilla.

käy takuusäätiön sivuilla, josko löytyisi apu tilanteeseenne. toki täytyy sen jälkeen kaikista luotoista luopua jos sieltä saa takauksen... ja yhteistuumin lähteä ratkoon toi teidän tilanne, niin ettei äijäs enää ota velkaa..

kävin takuusäätiön sivuilla..siellä luki että takaajalta ei poistu velka 5 v. velkajärjestelyjen jälkeenkään, mikäli velallinen ei ole saanut maksettua velkojaan. Velalliselta itseltään se ilmeiseti poistuu. Voiko tilanne olla se että minä joudun takaajaksi? Apua, miten minä olen vastuussa näistä veloista??? Me ollaan avioliitossa..oonko täysin lirissä itsekkin?

Ottakaa YHDESSÄ yhteys paikkakuntanne velkaneuvojaan ja varatkaa aika. Hän osaa auttaa ja lähteä purkaan tota tilannetta. Oikeesti on hyvä juttu et kääntyy ammattilaisen puoleen ennenkö tosiaan olette kusessa!! Tietää neuvoa myös takuusäätiön kanssa jos olette harkinnu sitä vaihtoehtoa...Yhdessä mielestäni olette vastuussa kun avioliitos olette...

Pelottaa hieman tämä kaikki..ja hävettää..Mitä ne siellä ajattelee, vastuuntunnottomaksiko? Olenko mielestänne syyllinen asiaan, olisiko minun pitänyt osata stopata tämä kaikki ajoissa? Oliko mieheni lapsellinen kun kuvitteli että pystyy hoitamaan nämä velat?

Hei sitä vartenhan se on et saa hakee apua.. eikä mitään hävettävää.. ite oon kolunnu noi kaikki läpi takuusäätiöö myöden eikä yhtään hävetä. tärkeintä oli saada vaan asiani kuntoon ja se kamala stressi pois raha asioiden takia.. Nyt voit nöyrästi ottaa miehesi kanssa opiksesi ja koettaa saada asiat kuntoon.Sekä hoitaa yhdessä raha asiat paremmin tästä eteenpäin!! tsemppiä teille!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei sitä vartenhan se on et saa hakee apua.. eikä mitään hävettävää.. ite oon kolunnu noi kaikki läpi takuusäätiöö myöden eikä yhtään hävetä. tärkeintä oli saada vaan asiani kuntoon ja se kamala stressi pois raha asioiden takia.. Nyt voit nöyrästi ottaa miehesi kanssa opiksesi ja koettaa saada asiat kuntoon.Sekä hoitaa yhdessä raha asiat paremmin tästä eteenpäin!! tsemppiä teille!

Kiitos ihanasta viestistä :-)

Yhteistyössä