en jaksa tällasta elämää enää :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pipari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pipari

Vieras
onko mies välinpitämätön ja itsekäs vai onks kaikki tollasia? asuu muualla väliaikaisesti..ei osallistu kuin pienellä summalla kuussa meidän elämiseen..hänelle ei muka kuulu vuokrat, tai mitkään tähän asuntoon liittyvät asiat ei lasten tarvittavat menot..ei käy ku harvoin tääl.. (rahan säästön takia) ei kysy mitä meille kuuluu tai mitään muutakaan..ei soittele ja jos soittaa niin lopettaa lyhyeen aina jonku "syyn" takia.. maksaa liikaa jne. en tiedä mitä tästä ajattelis..täälä kun kävi nii huomas ihan selvästi että ei halua olla tääl..oli vaivaantunu ja hiljainen :-/ tekis mieli sanoo et ei tartte enää osallistua tai käydä jos se on noin vaikeaa.

Voi... Eikö melkein olis helpompi ilman häntä kokonaan? tuohan on mieheltä aivan törkeää! Jos ei halua olla sun kanssa, niin ei tartte kyl käydä välilläkään käymässä.

on töissä muualla.. oon nii vihanen ja väsyny..lapset kysyy millon isi tulee kotiin ..en voi vastata mitää muuta ku että en tiedä.. olen puhunut ja sanonu monta kertaa et ei se näin voi mennä..mut ei se tunnu sitä liikuttavan..hänellä on kuulemma menoja..oon kyl väli ihan pulassa laskujen kanssa kun en viitti edes enää kysyä ku saan vaan tiuskimista takasin..se meni töihin että meil ois enempi rahaa..tai näin minä luulin..itseään vaan ajattelee

Kuulostaa kuin asuisitte jo käytännössä erossa. Ehkä miehesi ei vaan saa sanottua asiaa mutta haluaisi erota. Päätä mitä itse haluat ja sitten laita mies tekemään valintansa. Etsikää kompromissi tai erotkaa, mutta nykyinen meno ei vetele.

ja kun se aikasemmin kotona ollessa osallistui rahallisesti puoliks kaikkeen..en tajua mikä sillä nyt on..miks se on tollanen. mihin sillä sitä rahaa menee..ja oon jo ruvennu miettimään et sil on joku muu nainen siel ja sen viihdyttämiseen menee sitä rahaa. mistään ei tule mitään ku vaan pohdin..pitää pamauttaa sille asiat taas vaihteeks kuhan soittaa jos soittaa..minä en enää soittele..enkä yhteyttä pidä..saa hän sen tehdä..lapset saa tietenkin soittaa jos haluavat mutta ite en jaksa enää.tulee joka kerta paha mieli puhelun jälkeen

Älä hyvä ihminen alistu tuollaiseen! Mies asuu muualla, eikä osallistu mihinkään - eihän se ole mies ensinkään |O

Yritä puhua asiat selväksi miehesi kanssa ja jos ei onnistu niin eikun lastenvalvojan juttusille. Sinulla on oikeus saada elatustuet ja sentään se yksinhuoltajakorotus lapsilisiin. Sovitte säännölliset tapaamiset, suret ja jatkat sitten eteenpäin.

Mun entisestä seurustelukumppanista tuli ex, kun se ei suostunut muuttamaan minun ja minun lapseni kanssa yhteiseen talouteen. Totesin että minulle ei käy erillistaloudet. Ei ole harmittanut että moisen miehen ymmärsin jättää :)

tänään jos soittaa niin puhun..tosin riita siitä tulee kun hän ei jaksa kuunnella..ja minä v*ttuilen vaan aina.. tai sit soitan ite ja sen on pakko kuunnella ja ei voi vedota laskuhin

jep samaa mietin. vihjailua on tullut muista naisista ja yhteyttä on "kaveri" mielessä pitänyt. tästä "kaverista" ei halua keskustella ja jos otan asian esille niin vaivaantuu ja ei osaa vastata ?!? vannoi että mitää ei ole kenekään kanssa mut käytös on ollu nii outoa että en tunne koko ihmistä enää. kuitenkin miettii ja suunnittelee tulevaisuutta meidän kanssa..en tiedä en todellakaan tiedä mistää mitään..jotenkin uskon et ei oo mitään mutta tää tunne ja pelko tulee aina vaan uudestaan ja uudestaan

Sinä et varmasti jaksa jatkaa tuollaista elämää. Lasten takia ei kannata pitää kulissia yllä. Parempi on kerta rytinä kuin ainainen kitinä, lapset siis selviävät paremmin avioerosta kuin vanhempien tiuskimisesta ja riitelystä. Lapsillekin on henkisesti rasittavaa odottaa tuleeko isi vai ei. Epäilysi toisesta naisesta on varmasti aiheellinen. Pohdi, oletko miehellesi ihmisenä enää minkään arvoinen? Mikäli koet, ettet ole miehellesi enää mitään, on parempi lähteä rakentamaan omaa ja lasten elämää uusille raiteille. Toki ratkaisujen tekeminen kuten tämän hetkinen elämäsi kuluttaa voimia. Ratkaisun tehtyäsi sinun on jo helpompi "hengittää".