En kai mä nyt alinhinnoittele noita kirppiskamoja..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Suurin osa todella hyvä kuntoisia vaatteita 0-8 vuotiaille, tytön ja pojan vaatteita ja kalleimmat lienee likan farkut joille olen osalle laittanut hintaa 2e :snotty:
Haluisin vaan saada omani takaisin ja tota tavaraa on niin kamalasti et tuskin kaksi viikkoa riittää, eli hyvällä säkällä ne lojuu siellä muutaman viikon..
Mut miten mä en osaa noita hinnoitella :snotty:
Halvimmat on 10 senttiä ja meinasin et laittaisin 4 euroa hintaa yhdelle puvulle missä huppari plus housut, ihan käyttämättömän näköiset mut onko se liikaa sitten jo?
mitä te maksaisitte esim.
potkareista ja bodeista?
Housuista tai paidoista?
T-paidoista?
Auttakaa joku vähän :ashamed:

Trikoopaidat 1-1,5 euroa
Collegepaidat 2-2,5 euroa
Housut 2,5-5 euroa
Potkarit 1 euro
Bodyt 1 euro
T-paidat 1 euro

Jos siis normaalikamaa, ei "merkkivaatetta".
Kaksiosaisesta puvusta, joka on kuin uusi, 4 euroa ei todellakaan ole liikaa.

En mä usko, että liian vähän on hintaa. Pääasia että menee kaupaksi.

Itsekin tuskailen samaisen asian kanssa juuri, olen tänään hinnoitellut vaatteita ja melkeen kaikki t-paidat oon laittanu 50 sentillä kipale. Ovat hyväkuntoisia, kokoa s. Halvalla menee, mutta pääasia että saan kaapit tyhjiksi.

Hyvää kirppismyyntiä sulle!

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Trikoopaidat 1-1,5 euroa
Housut 2,5-5 euroa
Potkarit 1 euro
Bodyt 1 euro
T-paidat 1 euro

Voi kauhee, en mä laittanut varmaan puoliakaan noista hinnoista ja mä olen noita useamman säkillisen jo hinnoitellut.
Mikä nyt kenestäkin on merkkiä, on tossa sellaisia mistä mä tykkään ni bamsea ja legon vaatteita ja vastaavia..
Mulla on kaikki bodytki 10-50cm :ashamed:
ja joo käyn mä kirppiksellä mut en ole noihin hintihin näemmä kiinnittänyt kauheesti huomiota..
Kiitos kun viitsit vastata!

Alkuperäinen kirjoittaja anti mennä vaan:

Itsekin tuskailen samaisen asian kanssa juuri, olen tänään hinnoitellut vaatteita ja melkeen kaikki t-paidat oon laittanu 50 sentillä kipale. Ovat hyväkuntoisia, kokoa s. Halvalla menee, mutta pääasia että saan kaapit tyhjiksi.

Mä en oikein osaa ees omia rytkyjäni hinnoitella, tosiaan kuhan menee ni se on tärkeintä...
En mä niitä kuiteskaa kotiin enää kanna, menee sen jälkee lumppukeräykseen paitsi noi vauvan vaatteet..

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Trikoopaidat 1-1,5 euroa
Housut 2,5-5 euroa
Potkarit 1 euro
Bodyt 1 euro
T-paidat 1 euro

Voi kauhee, en mä laittanut varmaan puoliakaan noista hinnoista ja mä olen noita useamman säkillisen jo hinnoitellut.
Mikä nyt kenestäkin on merkkiä, on tossa sellaisia mistä mä tykkään ni bamsea ja legon vaatteita ja vastaavia..
Mulla on kaikki bodytki 10-50cm :ashamed:
ja joo käyn mä kirppiksellä mut en ole noihin hintihin näemmä kiinnittänyt kauheesti huomiota..
Kiitos kun viitsit vastata!

Eipä mitään.
Ei kannata minusta laittaa muutamalla kymmenellä sentillä myyntiin mitään, koska pitäähän sinun siitä rahaakin saada. Ja kyllä jokainen viitsii sen euron verran hyväkuntoisesta vaatteesta maksaa.
Lego on muuten aika kallis merkki. Bamse sensijaan ei ole, mutta jotkut ostavat sitä kalliimmalla "tunnesyistä".

Itse kävin juuri hakemassa loput pois. Minulla oli 1-1,5e verkkarit, housut 2-3e, bodyt 1-1,5e, paidat 2-3e ja takeista ja haalareista joku 3-4e. Ihan hyvin oli mennyt. Nämä olivat tavallaan sieltä huonoimmasta päästä lasten vaatteista, pakkauksen vaatteita ja h&m tasoa.

Eipä mitään.
Ei kannata minusta laittaa muutamalla kymmenellä sentillä myyntiin mitään, koska pitäähän sinun siitä rahaakin saada. Ja kyllä jokainen viitsii sen euron verran hyväkuntoisesta vaatteesta maksaa.
Lego on muuten aika kallis merkki. Bamse sensijaan ei ole, mutta jotkut ostavat sitä kalliimmalla "tunnesyistä".

No mä tykkään noista legon vaatteista tosi paljon..
Tossakin on noita ihan pikkuisen tytön farkkumekkoa legolta ja harkitsen nyt et raaskinko niitä edes myydä :D
Mä en laske merkkivaatteiksi juuri mitään, vaatteita kaikki :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Bodyt ym. 20-50 senttiä
Hyvät housut 1-3 e

Mistä sinä Lilii noin halvalla saat hyväkuntoista vaatetta pk-seudulla? Kerro ihmeessä minullekin.

Itse olin myymässä jäähallin kirppiksellä keväällä. Eurolla ei lähtenyt edes priimakuntoiset bodyt, 20-50 senttiä oli käypä hinta. velour huppari + housut asu meni kolmella eurolla, se oli ehkä "kallein" tavallinen tuote. Jäähallin kirppikset alkaa taas syyskuun alusta ;)

Bodyt ym. 20-50 senttiä
Hyvät housut 1-3 e

Mistä sinä Lilii noin halvalla saat hyväkuntoista vaatetta pk-seudulla? Kerro ihmeessä minullekin.

Itse olin myymässä jäähallin kirppiksellä keväällä. Eurolla ei lähtenyt edes priimakuntoiset bodyt, 20-50 senttiä oli käypä hinta. velour huppari + housut asu meni kolmella eurolla, se oli ehkä "kallein" tavallinen tuote. Jäähallin kirppikset alkaa taas syyskuun alusta ;)

Vau, pitää käydä katsomassa. Olin eilen Akseli-itsepalvelukirppiksellä ja tuohon hintaan sai reikäistä ja likaista sontaa. Jäi tietenkin ostamatta.
Sama juttu hiljattain Malmilla, kun käväisin.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja anti mennä vaan:

Mä en oikein osaa ees omia rytkyjäni hinnoitella, tosiaan kuhan menee ni se on tärkeintä...
En mä niitä kuiteskaa kotiin enää kanna, menee sen jälkee lumppukeräykseen paitsi noi vauvan vaatteet..

Noin miekin ajattelin ja tavarat vietiin käsistä :)
Mutta tavaraa oli niin paljon että sain satasia pienistä hinnoista huolimatta,,tekipä ihmiset hyviä "löytöjä" :D

Trikoopaidat 1-1,5 euroa
Housut 2,5-5 euroa
Potkarit 1 euro
Bodyt 1 euro
T-paidat 1 euro

Mä peesailen tätä! :) Ja kaupaksi meni lähes kaikki tytön vaatteet tuollaisilla hinnoilla kun mulla oli pöytä..

Itsepalvelukirppiksillä on paljon korkeemmat hinnat kuin silloin, kun myyjä itse on paikalla. Eikä voi tinkiäkään. Mutta Valtteri ja Jäähalli ainakin on tuota mun kuvaamaa hintaluokkaa.

Itse huomasin, että pöydästä on kadonneet kaikki kalliimmat vaatteet :o. Euron t-paidat ja pitkähihaiset killuu henkareilla tyhjänpanttina ja kaikki 4 euron paidat ja housut on mennyt. Kunto on kaikissa yhtä hyvä :o.

Trikoopaidat 1-1,5 euroa
Housut 2,5-5 euroa
Potkarit 1 euro
Bodyt 1 euro
T-paidat 1 euro

sen verran et bodyt kannattaa pistää 0.50e, muuten peesailen tätä.

jos itselläni olisi sen kuntoista kamaa, että bodyn hinnaksi laittaisin 10-40 cent niin mielummin heivaisin vaatteet uffiin kun alkaisin tolla hintaa raijaamaan kirppikselle. jos hyväkuntoinen body, kaunis, niin 50 cent -1 ? on ihan ok

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Minkä kokoista pojan vaatetta sulla on?

Kysythän ihan muuten vaan etkä missään ostomielessä kun täällä toi kaupankäynti on kiellettyä :D
Eli kirpparille menee nää kaikki oikeesti, huutonetin kanssa en jaksa alkaa leikkimään ja postittelemaan sitten kaikkea tuhanteen eri osoitteeseen :snotty:
Siis pojan vaatteet on koosta 56-116
Eli pienimmän ja kakkosen vaatteita.
Ja noissa on sekin hyvä et mitä mä olen huomannu ni kirppareilta ei löydy pojille housuja, meidän kakkonen taas ei kuluta housuja yhtään et ne on tosi hyvässä kunnossa

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Trikoopaidat 1-1,5 euroa
Housut 2,5-5 euroa
Potkarit 1 euro
Bodyt 1 euro
T-paidat 1 euro

sen verran et bodyt kannattaa pistää 0.50e, muuten peesailen tätä.

mulla oli bodyjen hinnat 0.50-2 euroa ja vain yksi body jäi myymättä! :) ja niitä oli monta..

Sitten vielä tähän apua et noi mun omat vaatteet..
Mulla on tossa jonkun verran miss sixtyn paitoja ja pari diorin paitaa(ei pitkähihaisia)
ni millaiset hinnat niille vois laittaa vai laittaisko samat hinnat kun muutenkin paitoihin.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Ei sulla sipuli ....

Sori, kauppaaminen on kiellettyä täällä ja yksäreissäkin joten en voi tätä kautta myydä mitään..
oishan se noloa kun mode rikkois sääntöjä niin räikeästi :D
Enkä jaksa tonne markkinoillekkaan pistää..
Jotenkin toi kirppikselle raahaaminen on vaan helpoin :D

Uusimmat

Yhteistyössä