En kai mä tota tyttöä voi huomenna hoitoon viedä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuku-Mauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miuku-Mauku

Aktiivinen jäsen
23.07.2005
1 714
0
36
Eilen illalla alkoi oksentamaan, kaikki mitä suuhunsa laittoi tuli pihalle. Ja yöllä kaks kertaa ja nyt aamulla vielä. Mahakin on ihan ruikulilla. Mittasin kuumeenkin ja sitä oli 38,5 astetta.
En kai mä sitä raukkaa huomenna hoitoon voi viedä?!

Ilmottelen illalla pomolle, että huomisen ainakin oon kotona, tiistai mulla olis muutenkin vapaa.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Maalaisjärki hoi, missä luuraat???

Mulla oli anopin kanssa väittely asiasta ja nyt sai sitten ite lukea vastauksen täältä. Väitti mulle kivenkovaa, että voin viedä. Niin heidänkin pojat on viety, jos ei illalla enään oksenna... Haloo!

meillä oli päiväkodissa sääntö pahimman oksutauti-epidemian aikaan, että kaksi oireetonta päivää kotona ennen hoitoon palaamista. ainakin noro tarttuu vielä oireiden loputtua. pitää ajatella muitakin näissä asioissa...

on terveydenhuollon ohje mahataudin jälkeen palaamisesta. Mutta tietty muitahan ei tarvitse ajatella, pääasia että vanhemmat saa tehdä mitä haluavat. Parhaimmassa tapauksessa saat itse taudin ja sairastut töissä, niin näin pääset tartuttamaan myös kaikki muutkin siellä! Joten kiitos just teille, ajattelevat ja täysjärkiset ihmiset; teidän takianne näitä epidemioita on päällä enemmän tai vähemmän jatkuvasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Hm, joillakin jäi ap:n toinen viesti lukematta?

Vai ymmärsinkö väärin, että tää oli ap:n anopille suunnattu aloitus ja että ap ei ite tietenkään vie lasta hoitoon?

Juu, siis en mä aatellu sitä viedä hoitoon, ja tuskin ne ottaiskaan tollasta ripuloivaa, oksentavaa, kuumeista 2 vuotiasta sinne..

Uusimmat

Yhteistyössä