En kai minä verenkiertooni onnistu näin mitään saamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv30
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv30

Vieras
Lapset oli onnistuneet saamaan kylässä käsiinsä miehen toilettipussukan ja sotanneet sieltä käsiinsä ja hiuksiinsa hiukan partavettä ja/tai dödöä ja jotain kasvorasvaa. En oikein tiedä mitä se kasvorasva oli, mutta pieni valkoinen tuubi ja luki että herkälle ja kuivalle iholle.

Minä tietysti putsasin lasten kädet (näkyvää ei missään ollut mutta haisi tietty). Enhän minä saa mitään noista aineista itselleni tuossa pesuvaiheessa niin, että vauva vatsassa voisi kärsiä?

Hömeli kysymys, mutta kävi sekin mielessä. Käy hitosti henkeen vieläkin tuo partaveden haju. Ja vituttaa kun menivät noin tekemään ja vituttaa kun en tarkkaan voi tietää mitä on tehty.

Ei sillä.. kyllä huolehtia saa.. mutta onko oikeasti näin, että maalaisjärki katoaa kun raskaaksi tulee... eikö ihmiset osaa enää ajatella omilla aivoilla? Ja juu.. ei ole tyhmiä kysymyksiä.. on vaan tyhmiä kysyjiä...

Eiköhän tuollasessa tilanteessa voi olla ihan huoleti...Mä kyllä henk.koht huolestuisin vasta siinä vaiheessa jos olisit esim. juonut partavettä/dödöä. Itse käytän kaikkia kosmetiikkatuotteita raskausaikana ihan normaalisti. Sä ilmeisesti et?

En kierrä kaukaa näitä aineita, mutta ne mitä käytän niin on sellaisia mitkä tiedän mitä ne on. Mietinkin että jos sillä miehellä oli siellä jotain hurjempaa ainetta.

Yhteistyössä