En käsitä ihmisiä, jotka tekee itse häämeikin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olen puhunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja NI:
Yksi kauneimmista koskaan näkemistäni morsiamista oli tehnyt itse meikkinsä. Hällä ei tosin ollut mitään irtoripsiä tai hiuslisäkkeitä, normaali kampaajalla tehty hääkampaus. Ja meikki oli juuri kantajansa näköinen eikä nuhraantunut päivän mittaan.

Itse kävin aikoinaan meikissä ja olin siihen tyytyväinen.

Ei mullakaan ollu mitään irtonaista lisäkettä. Sama kosmetologi meikannu kolmesti ja aina ollu hyvä.

Mä ymmärrän koska usein meikkaajan meikkaama ihminen ei näytä enää itseltään. Tietysti jos on tuttu meikkaaja ja tietää meikattavan tyylin niin sit onnistuu varmasti paremmin.

Mulle teki kampauksen kampaaja. Meikin teki kaaso. Voih, olin silloin niin nuori ja kaunis morsian.
Itse en osaa meikata yhtään, en edes silmien rajauksia osaa laittaa, vaikka olen harjoitellut sitä joskus ahkerastikin.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
"häämeikkiin tarvitaan kuitenkin ammattilainen. "

millähän perusteella?

Mä kävin aikoinaan "ammattilaisella" tekemässä itselleni meikin + kampauksen ylioppilaskuvaan.

Oli siis kajaanilainen kampaamo + kosmetologi.

Ensin laitettiin tukka pampuloille sen jälkeen kampaaja veti sen ihan suoraksi, vaikka pyysin kiharoita. Tukasta tuli kauhee.

Laitettiin meikki, hän tiesi että kyseessä oli kuvausmeikki. Laittoi tosi vähän meikkiä.

Ehdin käydä kotona vielä ennen kuvauksia, laitoin tukan uudelleen. Sitten kuvaamoon, ja kuvaamossa sanottiin, että mulla on IHAN liian vähän puuteria.

Ja siis varasin ajan kampaamoon + kosmetologille pelkästään siksi, että käyn yo-kuvauksessa. Yo-päivät menivät jo.

Yhteistyössä