En kehtaa mennä baariin tänään kilojeni vuoksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Pelottaa, että joku tulee sanomaan jotain läskeistäni :( Ja ystävälle lupasin, että lähden juhlimaan hänen valmistumistaan, mutta ahdistaa kovasti, näin untakin läskittelystä viime yönä :( Onko muilla samanlaista ongelmaa, häpeää itseään ja jättää sen vuoksi menemättä ja keksii tekosyitä ettei voi tulla? En osaa ystävälle sanoa oikeaa syytä, vähättelevät sitä kuitenkin.

Nääh, mene vain. Itsestään pellen tekee sellainen joka nimittelee.

Ja varmaan sulla on nyt ihan loistomotivaatio ruokaremonttiin ja liikunnan lisäämiseen? Tsemppiä! :)

Olen jo pudottanut painoa n. 25kg, bmi on vielä 29 eli ylipainoa on reilusti. Mutta eihän ne muut asiakkaat sitä tiedä, että kovasti yritän kiloistani päästä eroon, enkä halua kuulla mitään läskijuttuja, se on niin noloa. Nyt on ollut kyllä pitkä paussi laihdutuksen kanssa, olen yrittänyt mutta aina lipsuu :( Luulen, että kunhan mansikat ja herneet saapuu toreille niin napsin niitä koko kesän - ja laihdun :) Mutta nämä juhlat aina ahdistaa, vaatteet ei istu ja mahamakkarat näkyy. Arkisin ne voi piilottaa esim. hupparin alle..

Menee aikaa ennen kuin tottuu omaan keventyneeseen olemukseen. Pitää itseään entisenä paksuna, vaikka kiloja on tippunut kuinka paljon. Tsemppiä oman asenteen kanssa ja iloa puseroon!

Todella toivon, ettei kukaan tule mitään sanomaan. Ja hävettää jos törmään johonkin vanhaan tuttuun, miten olen antanut itseni näin repsahtaa lasten saannin myötä. Kiloja on pudotettavana vielä 15, vaatekokoni on nyt 44-46, eli suurimmat vaatteet mitä kaupasta löytyy joutuu aina ostamaan. Kyllä sen viimeistään siellä huomaa, että jättikokoa tässä vielä ollaan, aina omissa kuvitelmissa toivoisin olevani housuista jo 44, mutta kyllä ne on liian pienet ja iso pettymys vaateostosten jälkeen.

Äh, ylpeenä kannat kilosi ja jos joku siitä vaivaa näkee niin siitä vaan, taitaa tuollaisilla ihmisillä olla itellään itsetunnon kanssa ongelmia! Jos rupeet häpeilemään ittees, niin siitä joku just varmaan riemastuu, mutta pää pystyssä ja ajatukset ihan muualla kuin omissa kiloissa!!! Sitä paitsi, toiset miehetkin tykkää "isommista" naisista, mullakin pari miespuolista tuttua jotka tykkää, ei kaikki tykkää laiheliineista....:)

Höh, keksit valmiiksi vaan jotain nasevaa takaisin sanottavaa, suojaksesi, siltävaralta, jos joku ääliö aukoo päätä. Luultavasti saat olla ihan rauhassa.

Kiitos teille kannustuksesta! Katsotaan nyt, miten ilta menee.. täytyy mennä kaivelemaan vaatekaappia, onko sielä mitään mikä näyttäisi edes siedettävältä päälläni.. Se on muuten jännä, valitettavasti olen lihonut lasten myötä paljon, tiedän että mieheni pitää hoikista vartaloista mutta silti se on päivittäin halukas ja aktiivinen seksin suhteen ja hellii ja pussailee :) Toivoo kuitenkin että laihdun ja on kannustava. Ja miehelläni on hyvä kroppa, 180/77, sopivasti lihaksia, sellainen kiinteä ja komea, varmaan vieraat ihmiset katsoo, mitä tuo äijä tuossa naisessa oikein näkee. Toivottavasti pian näkee enemmänkin, kun saan kiloja pudotettua vielä lisää.. ainakin sen 15.

Mä voin sanoa, että tiedän monta "pullukkaa", jotka ovat miljoona kertaa kauniimpia kuin tikut. Se on itsetunto ja kilojen kantamiskysymys.
Painosta tää homma ei ookiinni. Se on se sisin kun ratkasee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Höh, keksit valmiiksi vaan jotain nasevaa takaisin sanottavaa, suojaksesi, siltävaralta, jos joku ääliö aukoo päätä. Luultavasti saat olla ihan rauhassa.

Hei, keksikääs jotain hyviä :)

Kyllä jokaisesta löytyy joku vika, sen voit töksäyttää.

Hei, keksikääs jotain hyviä :)

Perinteinen: minä voin läskit laihduttaa pois, mitä sinä voit tyhmyydellesi?

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Mä voin sanoa, että tiedän monta "pullukkaa", jotka ovat miljoona kertaa kauniimpia kuin tikut. Se on itsetunto ja kilojen kantamiskysymys.

Olisikin itsetunto kohdallaan, mutta kun ei ole. En ole itsekään ollenkaan tyytyväinen ulkonäkööni, joten miten voisin itseäni kantaa ylpeästi? :( en ole lainkaan ylpeä kiloistani, sehän kertoo omasta laiskuudestani ja viitsimättömyydestäni, kun en ole huolehtinut itsestäni. Kovasti yritän petrata asian suhteen kyllä ;)

Olisikin itsetunto kohdallaan, mutta kun ei ole. En ole itsekään ollenkaan tyytyväinen ulkonäkööni, joten miten voisin itseäni kantaa ylpeästi? :( en ole lainkaan ylpeä kiloistani, sehän kertoo omasta laiskuudestani ja viitsimättömyydestäni, kun en ole huolehtinut itsestäni. Kovasti yritän petrata asian suhteen kyllä ;)

Kukaan ei tiedä, onko sulla hyvä itsetunto, vai ei, jos kuljet suorassa ja pää pystyssä etkä väistele katseita. Äläkä vedä käsiä eteesi suojaksi. Sillon kukaan ei ikinä tajua, että sulla ois muka huono itsetunto. :)

Ja oikeesti, se, että joku tulee sanomaan toisen ulkonäöstä, on yleensä myös huonon itsetunnon aikaansaannosta. sillä sanojalla siis.

Kukaan ei tiedä, onko sulla hyvä itsetunto, vai ei, jos kuljet suorassa ja pää pystyssä etkä väistele katseita. Äläkä vedä käsiä eteesi suojaksi. Sillon kukaan ei ikinä tajua, että sulla ois muka huono itsetunto. :)

Ja oikeesti, se, että joku tulee sanomaan toisen ulkonäöstä, on yleensä myös huonon itsetunnon aikaansaannosta
. sillä sanojalla siis.

Peesi tähän. Ja yhtälailla ne päänsä aukojat aukovat päätään hoikillekin.

Yhteistyössä