En kelpaa enää miehelleni sellaisena kuin olen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa hiirukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa hiirukka

Vieras
Luonteeni on perseestä, olen toki melko temperamenttinen luonne, mutta ei se ennen ole miestä haitannut, on ollut ennemminkin jännittävää.
Harrastukseni ovat perseestä, ihan sama mitä harrastan, ennen pitkää mies rupeaa motkottaan siitä.
Seuraamani tv-ohjelmat ovat ainaisen naljailun kohteena, siksi lopetin esim. salkkarien seuraamisen kokonaan.
Kuuntelemani musiikki on perseestä, joko on liian räp, liian hevi, tai muuten vaan sontaa.

Plääh! Kyllästytän miestäni. :(

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa hiirukka:
Seuraamani tv-ohjelmat ovat ainaisen naljailun kohteena, siksi lopetin esim. salkkarien seuraamisen kokonaan.

Ei olisi kannattanut lopettaa! Jos mies haluaa alistaa ja hallita sua, niin hän saa lisää vettä myllyyn joka kerta, kun pystyy muuttamaan sinua tai vapaa-ajanviettotapojasi! Ennemmin kannattaisi tehdä selväksi, että karavaani kulkee, vaikka koirat haukkuisivat kuinka eikä olla miehelle mieliksi asioissa, jotka eivät häntä suoranaisesti koske.. Uhallakin kannattaisi katsella sellaisia tv-ohjelmia, joista tykkää. Jos miehen mollaukset ovat yhtä tyhjän kanssa, niin kyllä hän ehkä jossain vaiheessa ymmärtää ne lopettaa, kun ei saa suunsoitolleen vastinetta.

No mun mies sais sit lähtee etsiin jotain kiinnostavampaa jos joka asiasta täytyis jankuttaa. Ja sitä odotellessa voisin taatusti luetella miehelle kaikki sen ärsyttävät puolet ja kehottaa tekemään niille pikaisesti jotain |O

Pitäsköhän sen sit vähän höllätä töiden suhteen? Eihän sun tarvii tollasta kuunnella.

Yhteistyössä