En kestä enää tuota miestä!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen

Vieras
Joka päivä makaa puoleenpäivään, on työttömänä kotona. Mä kärsin pahoista selkäkivuista ja ahdistuksesta, silti joudun joka aamu nousta lasten kans, viedä niitä ulos, siivota jne...Mun on lisäksi vaikea kestää uhmaikäisen kiukuttelua, kaduttaa et huudan sille:( Puhumisesta ei ole mitään apua, oon yrittänyt kyllä. Tuntuu et oon aivan hukassa

En ymmärrä miten jotkut onnistuvat päästämään tilanteen kotona tuollaiseksi! Ehkä sitten tajuaisin paremmin jos olisi omakohtaista kokemusta, mutta näin ulkopuolisena lähinnä raivostuttaa vaimojen suostuminen tuollaisiksi kynnysmatoiksi. Tasa-arvo on peheessä ja parisuhteessa ehdoton edellytys, muuten syntyy vain riitaa ja katkeruutta. Keskustele asiasta vakavasti miehesi kanssa, sano ettet jaksa etkä halua jatkaa arkea tällä tavalla, ja lapsetkin kärsivät. Aloittakaa vaikka siten, että vuoropäivinä toinen hoitaa lapset ja toinen hoitaa kodin, tai mikä tahansa muu työnjako joka sopii teille molemmille. Ei perheessä yhdellä ole pelkkiä oikeuksia ja toisella pelkkiä velvollisuuksia!

Yhteistyössä