Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:Etkö myöskään osannut kysyä myyjältä?
Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:Etkö myöskään osannut kysyä myyjältä?
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:Etkö myöskään osannut kysyä myyjältä?
Miksi nyt myyjältä kysyisi, kun takuuilkeät vastaukset saa täältä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:[
Höh, no en mä ainakaan yrittänyt ilkeä olla. Uteliaana halusin vain tietää, että jäikö voi saamatta. Mitäs ihmettä siinä nyt on, jos ei kaupasta jotain löydä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:Etkö myöskään osannut kysyä myyjältä?
Höh, no en mä ainakaan yrittänyt ilkeä olla. Uteliaana halusin vain tietää, että jäikö voi saamatta. Mitäs ihmettä siinä nyt on, jos ei kaupasta jotain löydä.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:Etkö myöskään osannut kysyä myyjältä?
Joo, anteeksi, se oli olevinaan vitsi. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:[
Käyn usein tossa kaupassa, ja se on persesilmän kokoinen... Mutta löysin voin.