Y
"yksin"
Vieras
...Mulla on takana lita huonoja suhteita ja pitkiä yksinolon kausia. Nyt olen juuri eronnut suhteesta jossa aloin voida todella huonosti. Tapasin miehen pari viikkoa sitten. Olen ihan hullun ihastunut... enkä halua tehdä asialle mitään. Olen varma että ei mene aikaakaan kunnes hänkin pettää mun luottamuksen, kohtelee mua huonosti, tai alkaa inhota mua.
Mulle on sanottu että ihmiskuvani on kurja, mutta mielestäni se on realistinen. Ihmiset toimivat itsekkäistä lähtökohdista eivätkä välitä toisistaan niin paljon kuin luulevat välittävänsä.
Ja toisaalta näen sellaista ...toisenlaistakin rakkautta. Tai ainakin se näyttää siltä. Että ihmiset oikeasti rakastavat, haluavat että sillä TOISELLA on hyvä olla, eikä että se toinen tekisi oman olon hyväksi.
En ole varma onko sellaista olemassa. Miten sellaista löytää tai rakentaa?
Kävelenkö onneni ohi, vai suojelenko itseäni taas kerran lankeamasta smaan ansaan, jos annan tämän tapaamani miehen lipua ohi...
Mulle on sanottu että ihmiskuvani on kurja, mutta mielestäni se on realistinen. Ihmiset toimivat itsekkäistä lähtökohdista eivätkä välitä toisistaan niin paljon kuin luulevat välittävänsä.
Ja toisaalta näen sellaista ...toisenlaistakin rakkautta. Tai ainakin se näyttää siltä. Että ihmiset oikeasti rakastavat, haluavat että sillä TOISELLA on hyvä olla, eikä että se toinen tekisi oman olon hyväksi.
En ole varma onko sellaista olemassa. Miten sellaista löytää tai rakentaa?
Kävelenkö onneni ohi, vai suojelenko itseäni taas kerran lankeamasta smaan ansaan, jos annan tämän tapaamani miehen lipua ohi...