en mä kestä tätä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivon että menis kesken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toivon että menis kesken

Vieras
rv 18 ja mä oon juonu alkoholia ihan sikana....ja silti on matkassa kokoajan.Mä en haluaisi vielä vauvaa oon 18v ja en vaki suhteessa mitä teen?en oo uskaltanu kertoa edes vanhemmilleni vain yksi ystäväni tietää raskaudestani

kai tämä on provo? tajuatko että vammautat lapsen satavarmasti juomalla alkoholia, ja ihan oikeasti lapsestasi voi tulla kehitysvammainen takiasi (FAS oireyhtymä). hae äkkiä aborttia, sen saa vielä painavin perustein.

Voit keskeyttää raskauden ennen viikkoa 20, joten mars nyt äkkiä neuvolan kautta sairaalaan ja abortin tekoon, ellet pysty viinanhimoasi lasta kantaessasi hillitsemään, tuskin sittenkään kun vauva on syntynyt :x Kannattaisi tuosta ehkäisystä huolehtia tarkkaakin tarkemmin jos vahingoille ei ole sijaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
toivon niin että menee kesken,nytkin olen juomassa..tekeekö aborttiä mille viikoille asti?

viikoille 24 asti. sä tosin joudut sen nyt synnyttämään kun näin kauan odotit, mutta onhan se vielä aika pieni.

Minun kaverini keskeytti raskauden vkolla 17 koska silloin kuulemmma vasta tajusi ettei lasta halua. Ja viina maistui pitkin raskautta hänellekin, jotenka ehkä sitten parempi niin.

Yhteistyössä