En mä tuota vaimoani enää jaksa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En saa pesää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En saa pesää

Vieras
Alkaa nuo thaimaalaiset hieroomot kiinnostamaan kun vaimo(palstamammat) itse ei anna mitään.
Nainen ei koskaan ollut seksistä paljon kiinnostunut, mutta itse olen toisinpäin.
Luonteeltani olen ns. perfektionisti paikkojen siistiydestä eli kotona huolehdin siivouksesta ja pyykkien pesusta. Kotiäidillemme jää keittiön hommat. Niin, kauppareissutkin ja lasten ulkoillut hoidan minä.
En vaan ymmärrä miksi sitten ei seksi onnistu.
Täytyyne mennä "kaverin" kanssa ulos....

Pusuja poskelle ohimennen, tuo sille vaikka suklaata joku päivä, kehu miten se on vieläkin vaan niin sun mieleen, mitä vaan muuta mutta älä vonkaa. Lapset hoitoon ja viet sen syömään, lempiviiniä lasillinen ja kohta jo kokeilet ns. kepillä jäätä. Jollei heru niin mites ois toi keskustelu irl?

Ahaaa. Itse ainakin hoidan kodin ja lapsen kokonaan yksin, en tullut ajatelleeksi että se vaikuttaisi seksihaluihin :laugh:

Miksi olet mennyt naimisiin hänen kanssaan jos häntä ei koskaan ole seksi kiinnostanut?

Pusuja poskelle ohimennen, tuo sille vaikka suklaata joku päivä, kehu miten se on vieläkin vaan niin sun mieleen, mitä vaan muuta mutta älä vonkaa. Lapset hoitoon ja viet sen syömään, lempiviiniä lasillinen ja kohta jo kokeilet ns. kepillä jäätä. Jollei heru niin mites ois toi keskustelu irl?

No, eihän tuollainen "lahjominen" mikään ongelma ole mutta se, että saadakseen täytyy joka kerta mainitulla tavalla hemmotella kotitöiden lisäksi niin voidaan kysyä, että kumpi osapuoli se nyt on kohtuuttomana

Mulla tuli heti mieleen että millainenkohan olet petipuuhissa.....Oma mies on ´hyvä´ja hellä joten seksiäkin saa. Yhdessä oltu 12 v eli suurimmat intohimon ajat kuitenkin ohi.

Kerroit, ettei vaimosi ole koskaan ollut seksistä kovin kiinnostunut. Jos tiesit sen alusta asti, miksi perustit perheen juuri hänen kanssaan?

Tätä minäkin ihmettelen. Miksi ihmiset sitoutuvat jo valmiiksi toimimattomiin suhteisiin? Siksikö että muutakaan ei juuri ole sillä hetkellä ja tarttis olla jotain. Yksinäisyyttä paikkaamaan. No sillä on hintansa, ja omaasi makselet juuri.
Joko tyydyt tilanteeseen (jollet halua muuttua vaimoasi sytyttäväksi mieheksi) tai vaihdat suhdetta. Useimmiten se jälkimmäinen keino toimii paremmin.

hmm...mitäs jos teillä on naisen ja miehen roolit hukassa??? tiedäthän että äiti ei sekstaa isän kanssa...vaan kyllä ne on mies ja nainen jotka seksiä harrastaa. Mutta jos lapsiperheessä vanhemmuuden ja kodinhoitajan jne roolit päästää syömään sen naiseuden ja mieheyden , rakastajan roolit niin sitten pitää miettiä miten hommaa sais muutettua.

millä sä houkuttelet esiin sen naisen vaimostasi?? millä näytät olevasi mies, rakastaja?

toki arjen sujumisen kannalta on erinomaista että teet kotitöitä ja hoidat lapsia...mutta oletko muistanut hoitaa sitä vaimoasi ja suhdettasi häneen? pitänyt huolta että teillä on kahdenkeskistä aikaa (ei vaan seksiin painottuen vaan muutoinkin), osoittanut rakastajan eleitä (mitä se nyt sitten on itse kullekkin vaimolle..kukkia, selän hierontaa, kehuvia sanoja...)

voih mulla on IHANA mies, tekee kaikkea tuota...siis hoitaa kotia ja lapsia, laittaa ruokaa, käy töissä... ja sen lisäksi huomioi minut naisena. tuo kukkia usein, kaupassa käydessään tuo suklaata ym mistä tietää minun pitävän, soittaa päivänaikana kysellääkseen miten menee, antaa hierontaa jne.

ja miksipä ei meillä seksiä olisi. ;)

No, eihän tuollainen "lahjominen" mikään ongelma ole mutta se, että saadakseen täytyy joka kerta mainitulla tavalla hemmotella kotitöiden lisäksi niin voidaan kysyä, että kumpi osapuoli se nyt on kohtuuttomana

Suklaata ja syömään viemistä voi toki pitää lahjomisena, mutta jos lasket pussailun ja kehumisenkin samaan kategoriaan, niin kannattaa miettiä omaa asennetta parisuhteeseen.

aivan nyt paljastu tuo ap:n asenne...siis oikeasti sinä et ole kiinnostunut vaimostasi muussa kuin seksi mielessä. Ja se on tekijä joka vaikuttaa siihen että vaimoasi ei kiinnosta. Sinun pitää olla kiinnostunut vaimostasi naisena, hänen tunteistaan ja ajatuksistaan, hänestä ihmisenä, eikä ajatella suoraviivaisesti että riittää kun hoidat kotitöitä niin palkkana on seksi.

• Tykkää
Reactions: Mehukatti

Yhteistyössä