En meinaa jaksaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Meillä on vajaa 1v lapsi, itse olen kotona, työttömänä, lapsen kanssa. Nautin olla kotona lapsen kanssa, on ihanaa touhuta ja katsoa kasvavaa lasta.

Mieheni käy päivätöissä ma-pe, 8-17. Lisäksi viikonloppuiltasin/öisin töissä toisessa työpaikassa. Lisäksi harrastaa musiikkia, keikkaileekin välillä.

Meillä on vasta rakennettu, koko rakennusajan odotimme että "kohta helpottaa, voimme olla taas yhdessä", mutta ei, nyt työt vie miehen ajan. Tuntuu kun pyörittäisin täysihoitolaa ja olisin yh. Olen tähän asti niellyt väsymykseni ja turhautumiseni ja yrittänyt jaksaa, mutta nyt alkaa olla voimat vähissä. Kannan vastuun lapsesta 24/7. Tunnen nyt huonoa omaa tuntoa kun en meinaa jaksaa, mies kuitenkin painaa hulluna töitä että pärjäisimme taloudellisesti. Olen ehdottanut että hakisin ihan oikeasti töitä että mies voisi olla enemmän kotona, mutta se ei miehelle käy. Haluamme molemmat hoitaa mielellään lapsen 1,5-2v kotona.

Tämä tuntuu nyt pattitilanteelta...

Juu, ei olisi hassumpi vaihtoehto mennä vaikka vähäksi aikaa töihin. Helpottaa varmasti, jos vaikka kolmisenkin kuukautta olisit töissä, aikuisten parissa :)
Talouskin siinä samaan syssyyn paranisi ja lapsi pääsisi vähän kokeilemaan rajojaan ja hankkimaan itseluottamusta muiden lasten parissa.
Lisäksi on mielestäni hyväksi lapsen kasvulle, että hankkii kokemuksia ikäistensä parissa.
Voimia sinulle!! :)

Ei mahdoton ajatus että menisin viikonloppuisin töihin, kovin kannattavaa se ei kylläkään liiton päivärahoilla olisi. Mutta ei miehen eikä minun tarvitsisi välttämättä rahan takia käydä viikonloppuisin töissä, miehelle on vain pakkomielle saada elättää perheensä, mulle riittäisi yhdessä olo

Yhteistyössä