En millään usko, että olen raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Söt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Söt

Vieras
Raskaus on kyllä toivottu asia, mutta: menkat tuli ajallaan helmikuun lopussa, mutta ne olivatkin valemenkat. Olen tullut raskaaksi siis tammikuun kierron jälkeen.

Kävin ultrassa (tuhruvuodon ja aiemman kohdunulkoisen raskauden vuoksi) kaksi kertaa tällä viikolla ma ja pe. Molemmissa näkyi kohdussa ainakin ruskuaispussi ja lääkärit olivat näkevinään eilen pussin sisälläkin jo sikiön alun.

Tammikuun menkkojen mukaan viikot olisivat nyt 6+2, lääkäri sanoi että ultran mukaan viikkoja olisi muutama päivä vähemmän.

Tuhruvuoto on lähes loppunut maanantain jälkeen, paleltaa ja etovaa oloa eilisestä saakka, silti tuntuu että vaan kuvittelen... Olen ollut kaksi kertaa aiemmin raskaana, ensin tuo kohdunulkoinen ja sitten normaali raskaus, josta syntyi nyt päiväuniaan nukkuva 1,5-vuotias typykkä :)

Mitenhän saisin itseni uskomaan tähän asiaan ja lopettamaan pelkäämisen, ettei kaikki mene hyvin...

totta tuokin... jotenkin vaan kun kohdunulkoinen raskaus alkoi samalla tavoin tuhruttelulla ja valemenkat tulivat kahdesti ja normaali raskaus normaalisti menkat pois jättäen yms.. en millään vaan luota siihen, että nyt olisi normaali raskaus... mun pitäisi jaksaa np-ultraan asti odottaa... mitähän alkuraskauden ultrat maksavat? Nämä kaksi kertaa sain ilmaiseksi.

Yhteistyössä