Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Kai sitä nyt jotain osaa leikkiä, itse kyllä aika vähän leikin, mutta pelailen ja piirtelen lasten kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja ompas kummallista!:Meil 3v poika ja kyl leikitään suurin osa ajasta kun kotona ollaan, siis minä leikin hänen kanssaan, autoilla, kauppasta, kirjastoa, legoilla, ajetaan poljettavilla autoilla kilpaa, pelataan, piirretään, maalataan.. Kyl jokainen osaa leikkiä jos vaan haluaa! En ymmärrä miksi olette lapset tehnyt jos ette jaksa sit olla heidän kanssaan! Huhhuh mitä äitejä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja ompas kummallista!:Meil 3v poika ja kyl leikitään suurin osa ajasta kun kotona ollaan, siis minä leikin hänen kanssaan, autoilla, kauppasta, kirjastoa, legoilla, ajetaan poljettavilla autoilla kilpaa, pelataan, piirretään, maalataan.. Kyl jokainen osaa leikkiä jos vaan haluaa! En ymmärrä miksi olette lapset tehnyt jos ette jaksa sit olla heidän kanssaan! Huhhuh mitä äitejä!!!
No niin, kipitäpäs taas takaisin sinne täydelliseen maailmaasi. Hei hei, turvallista matkaa :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja omps kummallista!:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja ompas kummallista!:Meil 3v poika ja kyl leikitään suurin osa ajasta kun kotona ollaan, siis minä leikin hänen kanssaan, autoilla, kauppasta, kirjastoa, legoilla, ajetaan poljettavilla autoilla kilpaa, pelataan, piirretään, maalataan.. Kyl jokainen osaa leikkiä jos vaan haluaa! En ymmärrä miksi olette lapset tehnyt jos ette jaksa sit olla heidän kanssaan! Huhhuh mitä äitejä!!!
No niin, kipitäpäs taas takaisin sinne täydelliseen maailmaasi. Hei hei, turvallista matkaa :wave:
???
En ole sanallakaan maininnut täydellisyyttä!!??
Mut kyl mua ihmetyttää, et lapsia tehdään, mut niiden kans ei sit leikitä! Eikö sua ihmetytä? Mitä varten sit teette lapset, jos niiden kanssa ette ole..??