En muista lukemaani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen huomannut sellaisen ongelman itsessäni etten muista mitä luen ja se vaivaa minua todella paljon. Jos luen vaikka kirjaa, uutista tai ihan mitä vaan niin en muista mitään. Havahdun vain silloin tällöin tajutakseni etten tiedä mitään mitä luin. Tämä on erittäin ikävä vaiva vatsinkin kun tykkään lukemisesta mutta olisi kiva jos niistä jäisi edes jotakin mieleen. Onko kellään muulla ollut samaa vaivaa? Oletko päässyt eroon siitä?

Omega kolmosen saanti kunnossa?
Entäpä muut vitamiinit ja hivenaineet?

Joskus huomaan saman: kun luen niin mitään ei muista. Silloin mieleen on tunkenut muita juttuja mikä on haitannut keskittymistä tai olen ollut väsynyt.

Täällä yksi jolla sama vika. Olen ajatellut että en halua rasittaa muistiani millään ylimääräisellä joten luen mutta ei jää mieleen. Pääasia että tiedät mistä tiedon löydät ja voit hakea jos on tarvis.

Minulla on sama vika, jos aihe ei kiinnosta. Joskus aikanaan minulla oli pakkomielle lukea kirjat loppuun ja sitten se tylsä kirja pyöri yöpöydällä viikko- ja kuukausitolkulla. Nykyään lopetan heti kun huomaan, ettei tarina vie mukanaan. Hyvään kirjaan jaksan keskittyä ja se jää mieleen.

Yhteistyössä