En nyt ymmärrä tuota minun kultaani...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmistynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölmistynyt

Vieras
Tein tänään lounaan vähän aikaisemmin kun mies oli lähdössä töihin, että saa evääksi siitä myös. Ruoka oli siis valmista, mutta lähdettiin lasten kanssa eka laittamaan pyykit, jotta keritään sitten ruuan jälkeen heti ulos vielä. Tultiin pyykkien laitosta, niin kaikki ruoka oli hävinny, ihan kaikki. Samoin jopa kulhollinen salaattia oli kadonnu. Ja mies oli sillä aikaa lähteny töihin.

Pistin miehelle viestin, että laitoitko ruuan johonkin. Vastauksena tuli, että otin evääksi. Nyt on miehellä eväänä kahden aikuisen ja kolmen alle 5 vuotiaan ruoka ja salaatti + se evääksi tarkoitettu osuus myös eli periaatteessa kolmen aikuisen ja kolmen lapsen sapuskat. Mahtaakohan riittää?

En ymmärrä mitä hän ajatteli, tiesi kyllä että meidänkin on tarkoitus syödä siitä...

Mä olen kanssa joskus tullut kotiin asioilta, ruoan olin siis tehnyt valmiiksi ennen lähtöäni, eikä muruakaan missään. Ja reiluja annoksia teen, yleensä niin, että ensin syödään porukalla, siten miehelle jää seuraavan päivän eväs ja mulle lounas. No joo, eväskassista löytyi miehen eväsannos, muu oli syöty.

Alkuperäinen kirjoittaja ämmä:
Siin on taas putkiaivot olleet asialla... Vai yrittääköhän se vihjata että anoskoot sais olla suurempia??

Mulla on tapana tehdä vähän turhankin isoja annoksia. Melkein joka kerta menee pakkaseen asti ruokaa. Mutta jos tosiaan ei ole isäntä kehdannut ottaa ruokaa tarpeeksi niin nyt ajatteli sitten ottaa kun en ole näkemässä :D

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
no voi hirveää... ajatuksissaan ottanut. pitääkö nyt hirveesti mitään selityksiä lähtee hakemaan edes.

Joo hirveä oli ruokana ;) Melkoiset ajatukset ollu kun ison kattilallisen spagettia ja kastiketta on rasiaan kipannut. Kiva muuten nähdä millaisen astian on eväilleen ottanu :D kattilat oli ainakin hellalla...

Tässä taas huomataan, että ei saa olettaa että miehillä on aivot! Sun ois pitänyt informoida mahdollisimman selkeästi, että me ei olla vielä syöty jne... Miehet ei oikeasti ymmärrä tuollaisia asioita muuta kuin ratakiskosta vääntämällä ja vielä valvomalla että asit tapahtuu niinkuin haluaa!

Mitä muuten meinaatte nyt syödä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no voi hirveää... ajatuksissaan ottanut. pitääkö nyt hirveesti mitään selityksiä lähtee hakemaan edes.

Joo hirveä oli ruokana ;) Melkoiset ajatukset ollu kun ison kattilallisen spagettia ja kastiketta on rasiaan kipannut. Kiva muuten nähdä millaisen astian on eväilleen ottanu :D kattilat oli ainakin hellalla...

mä en siis käsitä teitä jotka teette tuollaisista asioista hirveitä ongelmia. mitäs jos mies meinas sen evääksi moneksi päiväksi.... oli käsittänyt väärin tjn.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Tässä taas huomataan, että ei saa olettaa että miehillä on aivot! Sun ois pitänyt informoida mahdollisimman selkeästi, että me ei olla vielä syöty jne... Miehet ei oikeasti ymmärrä tuollaisia asioita muuta kuin ratakiskosta vääntämällä ja vielä valvomalla että asit tapahtuu niinkuin haluaa!

Mitä muuten meinaatte nyt syödä?

Joo ei näköjään riitä katettu pöytä enää vihjeeksi. Eikä se, että sanon meidän syövän sitten pyykkien laiton jälkeen :D

Pakkasesta löyty lapsille italianpataa, itse söin leipää.

Yhteistyössä