En oikein tiedä mitä tehdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaa

Vieras
Me ostettiin asunto 1 v sit, jos nyt myytäis niin velkaa jäis vielä, jos jaksettais vuosi viä olla yhessä ni ei jäis velkaa.

Oon kyllästynyt tähän ku kinastellaan ainakin kerran viikossa, haukutaan toisiamme, mies loukkaa mua ulkonäöllisesti pahasti, sitten itken ja huudan sille, itken itsekseni että en oo tämmöstä ansainnut.

Se ei koskaan tuu mun viereen, anna hellyyttä, seksikin on peiton alla tyyliin, mulla ei oo koskaan himoja muuta kun krapulassa. Onkohan siihenkin syy ku ei selvinpäin ole himoja että jännitän itseeni miehen kanssa, enkä uskalla ees ilmaista himoani vaikka jossain vaiheessa tuntuis hyvältä.

Tää on todella kylmä suhde. Mää haluan miehen kenenkaa pidetään toisiamme hyvänä molemmin puolin sillon tällön, huomioidaan, seksissä mun ei tarvi jännittää, saan näyttää himoni. Haluan hemmotella miestä, tehä yllätyksiä, liikaako toivon vai löydänkö sellasen miehen?

Nykyselle miehelle ei tunnu riittävän mikään. Mä oon paska vaikka pidän kodin aina siistinä, käyn töissä, hoidan lasta, mieskin myös, mutta kumminkin. Mä teen sen ilomielin, mutta ei haukkumistakaan jaksa.

ei se yksi vuoden velkamäärä niin paljoa tee, ties vaikka saatte voittoa niin paljon, että ei jää velkaa ollenkaan! Raha vai mielenterveytesi.... siinäpä sulle mietittävää.

Alkuperäinen kirjoittaja se muija:
ei se yksi vuoden velkamäärä niin paljoa tee, ties vaikka saatte voittoa niin paljon, että ei jää velkaa ollenkaan! Raha vai mielenterveytesi.... siinäpä sulle mietittävää.

En kyllä kykenis maksamaan monia tuhansia tuosta vaan, ois se 100 ? kk yksin asuvallekkin raha reikä, mutta en tie.

Yhteistyössä