En ole ikinä saanut orgasmia mieheni kansaa ja hän ei tiedä sitä. Pitäisikö kertoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Niiskis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Niiskis"

Vieras
Yhdessä olemme olleet kaksi vuotta. En kauheasti ääntelehdi yhdynnässä, joskus vähäsen, joten en usko, että mies edes tajuaa saanko vai en. En osaa feikata orgasmia. Yhdynnässä en edes pysty saamaan. Mieheni ei tiedä tätä.
Rakastan miestäni, haluan häntä ja nautin kyllä seksistä jollain tapaa, vaikka en saakkaan.

Mä en vaan ole koskaan kehdannut sanoa asiaa. Exän kanssa olin yli 7v ja en koskAn tunnustanut, etten saa yhdynnässä orgasmia.

Mulla on syömishäiriötausta, joka vaikuttaa itsetuntoon. En jotenkin pysty ja kehtaa puhua seksistä, vaikka kaikesta muusta osaan kyllä olla avoin.

Tuntuu ihan mun kirjoittamalta tää sun aloitusviestis!

Mä sanoisin, että sano ehdottomasti. Ihmetyttää kyllä, että miten te ette oo kahteen vuoteen keskustelleet koko asiasta? Siis ettekö te kommunikoi mitenkään seksin aikana? Tuleeko mies vaan omia aikojaan välittämättä siitä, tuutko sä ollenkaan?

Mutta sano. Ei tossa oo mitään hävettävää, päinvastoin voi innostaa miestäsi. :D

[QUOTE="krisu";30794679]Tuntuu ihan mun kirjoittamalta tää sun aloitusviestis!

Mä sanoisin, että sano ehdottomasti. Ihmetyttää kyllä, että miten te ette oo kahteen vuoteen keskustelleet koko asiasta? Siis ettekö te kommunikoi mitenkään seksin aikana? Tuleeko mies vaan omia aikojaan välittämättä siitä, tuutko sä ollenkaan?

Mutta sano. Ei tossa oo mitään hävettävää, päinvastoin voi innostaa miestäsi. :D[/QUOTE]

Mä olen harrastanut elämäni aikana seksiä varmaan 20 miehen kanssa. Seurustellut olet muutaman kanssa ja avioliitossa olin 5v. Yhdenkään miehen kanssa ei ole kyllä koskaan tullut kommunikoitua. Ehkä joskus jotain "tuutko päälle" mutta ei muuta

[QUOTE="Janet";30794697]Mä olen harrastanut elämäni aikana seksiä varmaan 20 miehen kanssa. Seurustellut olet muutaman kanssa ja avioliitossa olin 5v. Yhdenkään miehen kanssa ei ole kyllä koskaan tullut kommunikoitua. Ehkä joskus jotain "tuutko päälle" mutta ei muuta[/QUOTE]

No, tyylinsä kullakin. Omasta mielestäni kommunikointi tekee seksistä huomattavasti miellyttävämpää kummallekin osapuolelle.

[QUOTE="Janet";30794697]Mä olen harrastanut elämäni aikana seksiä varmaan 20 miehen kanssa. Seurustellut olet muutaman kanssa ja avioliitossa olin 5v. Yhdenkään miehen kanssa ei ole kyllä koskaan tullut kommunikoitua. Ehkä joskus jotain "tuutko päälle" mutta ei muuta[/QUOTE]

Kauheaa :o. Siis ikinä et ole kysynyt tai sinulta ei ole kysytty että mistä tykkäisit, mitä haluaisit kokeilla, mistä et tykkää??? Ei ole kysytty haluatko käsi/suu/yhdyntäseksiä, tai pyydetty neuvomaan miten tulet helpoiten? Ei ole kukaan mies antanut sulle suuseksiä tai käsihoitoa tai ainakaan et ole neuvonut siinä samalla mistä pidät? Et ole ikinä itse kysynyt mieheltä tykkääkö hän siitä mitä teet, tai pitäisi tehdä jotain nopeammin/hitaammin/kovempaa/hellemmin?

Kuulostaa ihan käsittämättömältä.

Ei minulta ainakaan ole yksikään mies koskaan kysynyt mistä pidän? En minäkään ole koskaan kommunikoinut seksin aikana millään tavalla. Ikää 36v ja nykyisen miehen kanssa olen ollut kuusi vuotta. Sitä ennen olin yhden miehen kanssa 7v ja yhden kaksi vuotta ja noiden lisäksi muutama random juttu

[QUOTE="janet";30794795]Ei ole koskaan kukaan kysynyt mistä tykkään ja mistä en.[/QUOTE]

Kuulostaa todella todella oudolta. Ja ihan suomalaisten miesten kanssa olette harrastaneet seksiä?

En ole koskaan saanut miehen kanssa orgasmia. Yksin saan kyllä helposti. En myöskään feikkaa orkkua, mutta eipä kyllä kukaan ole koskaan kysynyt edes saanko. Nykyisen mieheni kanssa emme ole koskaan puhuneet seksistä. Joskus aloitin, mutta mies meni liian vaikeaksi.

Siis onko yleistä että ei kysytä mistä tykkää?? Kuulostaa uskomattomalta. Multa on aina kysytty ja toteutettu myös. Itse kysyn myös.
Feikkaaminen nyt on typerintä mitä voi tehdä, miten sitä ikinä saa hyvää seksiä jos vaan feikkaa?

Siis onko yleistä että ei kysytä mistä tykkää?? Kuulostaa uskomattomalta. Multa on aina kysytty ja toteutettu myös. Itse kysyn myös.
Feikkaaminen nyt on typerintä mitä voi tehdä, miten sitä ikinä saa hyvää seksiä jos vaan feikkaa?

Niinpä, minustakin kuulostaa todella oudolta että joku on voinut harrastaa esim. 20 vuotta seksiä eri ihmisten kanssa eikä IKINÄ ole kysynyt mitään kumppanilta eikä KUKAAN ole IKINÄ kysynyt mitään itseltä. Miten se voi olla edes mahdollista, että joka ikinen seksikumppani olisi jotenkin todella estynyt tapaus?!

Niinpä, minustakin kuulostaa todella oudolta että joku on voinut harrastaa esim. 20 vuotta seksiä eri ihmisten kanssa eikä IKINÄ ole kysynyt mitään kumppanilta eikä KUKAAN ole IKINÄ kysynyt mitään itseltä. Miten se voi olla edes mahdollista, että joka ikinen seksikumppani olisi jotenkin todella estynyt tapaus?!

Munkin mielestä todella kummallista. En keksi muuta syytä kuin että seksiin lähdetty tietyllä tavalla panopuu-asenteella (mies saa lykkiä minne haluaa miten päin haluaa ja tulla sinne minne haluaa silloin kun siltä tuntuu) ja samalla hakeuduttu syystä tai toisesta sentyyppisten miesten seuraan, joita kiinnostaa vain oma saaminen.

Ei mies välttämättä sitä tiedä, ettei naisen herkät kohdat ole siellä koloissa ja ettei nainen ole mikään kitara. Nykyisen aviomieheni opetin. Hänkään ollut mikään poikanen enää, mutta selvästikkään kukaan ei ollut kertonut.... Ja en mä mitään sen kummempaa luentoa pitänyt. Ohjasin käden sinne alueelle, minne halusin ja pienin vihjein näytin, miten saa mut maaliin. Kyllähän se sen sitten hokas, kun onnistu siinä. Sanoja ei tarvittu. Olen itsekkin hyvin ujo näistä puhumaan. Mutta tietty ihan eka sun täytyy itse tutustua, miten onnistut siinä......mikä suhun tehoaa.

Munkin mielestä todella kummallista. En keksi muuta syytä kuin että seksiin lähdetty tietyllä tavalla panopuu-asenteella (mies saa lykkiä minne haluaa miten päin haluaa ja tulla sinne minne haluaa silloin kun siltä tuntuu) ja samalla hakeuduttu syystä tai toisesta sentyyppisten miesten seuraan, joita kiinnostaa vain oma saaminen.

huonon itsetunnon kanssa käy helposti näin
nimim. kokemusta on

huonon itsetunnon kanssa käy helposti näin
nimim. kokemusta on

Ei miehen otsassa lue " en osaa naisen alapään rakennetta, opeta minua". Ei mies silti ole välttämättä missään panojahdissa. Jos kumpikaan ei asiasta avudu, voi se jäädä unholaan ja mies ajatella, että tämä "emäntä" vaan ei ole sitä villeintä sorttia ja näillä mennään. Sit sitä uraudutaan siihen tuttuun vanhaan tyyliin ja homma menee tylsäksi lykkimiseksi. Nainen voisi tässä kohtaa olla se ravisuttaja ja suunnannäyttäjä.

Mun mies ei ole koskaan sormettanut mua, eikä hyväillyt / suudellut rintojani. Me ei vielä asuta yhdessä, mutta 1,5v seurustelu ja tarkoitus olisi kyllä muuttaa yhteen ja perustaa perhe. Mä olen 27v ja mies 41v. Miehellä tuntuu olevan todella hyvä itsetunto ja on sanonut että on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä. Seksistä emme kuitenkaan jotenkin kai pysty puhua? Mä joskus aloitin vähän ja mies meni ihan vaikeaksi. Jätin sitten asian siihen.
Ei mies ole koskaan kysynyt edes saanko orgasmia ja mä en myöskään koskaan teeskentele.
Mies joskus nuolee mutta mä en jotenkin saa sanottua että jatka. Näin ollen siis en ole miehen kanssa orgasmia saanut koskaan. Eikä hän tiedä sitä.
Mulla on itsetunnon kanssa pahoja ongelmia kyllä. Sen tiedän.

Haluaisin puhua miehen kanssa asiasta. Tarvitsisin kai vaan rohkeutta?

Pelkään myös että mies luulee että vika on hänessä.

Ei minulta ainakaan ole yksikään mies koskaan kysynyt mistä pidän? En minäkään ole koskaan kommunikoinut seksin aikana millään tavalla. Ikää 36v ja nykyisen miehen kanssa olen ollut kuusi vuotta. Sitä ennen olin yhden miehen kanssa 7v ja yhden kaksi vuotta ja noiden lisäksi muutama random juttu

Tällaisia juttuja lukiessa tulee mieleen, että kaikille pitäisi tehdä pakolliseksi seksin harrastaminen vähintään 20 eri ihmisen kanssa. Siinä alkaa jo aika hyvin hahmottamaan, mistä pitää ja mistä ei pidä, mikä toimii itselle ja mikä ei toimi. Oppii myös vaatimaan hyvää seksiä.

Aivan kamalaa ajatellakin, että on paljon ihmisiä, jotka tyytyvät siihen surkeaan, mitä sattuvat saamaan. Ovatkohan juuri nämä ihmiset niitä, jotka ovat ensimmäisenä paheksumassa yhdenillanjuttuja ja kokeneita ihmisiä seksin saralla?

[QUOTE="abf";30795002]Mun mies ei ole koskaan sormettanut mua, eikä hyväillyt / suudellut rintojani. Me ei vielä asuta yhdessä, mutta 1,5v seurustelu ja tarkoitus olisi kyllä muuttaa yhteen ja perustaa perhe. Mä olen 27v ja mies 41v. Miehellä tuntuu olevan todella hyvä itsetunto ja on sanonut että on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä. Seksistä emme kuitenkaan jotenkin kai pysty puhua? Mä joskus aloitin vähän ja mies meni ihan vaikeaksi. Jätin sitten asian siihen.
Ei mies ole koskaan kysynyt edes saanko orgasmia ja mä en myöskään koskaan teeskentele.
Mies joskus nuolee mutta mä en jotenkin saa sanottua että jatka. Näin ollen siis en ole miehen kanssa orgasmia saanut koskaan. Eikä hän tiedä sitä.

Pelkään myös että mies luulee että vika on hänessä.[/QUOTE]

Mieti näin, mikä on kamalin asia mitä seuraa siitä, että puhut miehen kanssa seksistä? Olettaen siis että olet normaali ihminen etkä ala huudella syytöksiä ensimmäisenä. Todennäköisesti seuraa vain se, että mies alkaa kuunnella, haluatte opetella enemmän ja saatte molemmat parempaa seksiä.

Pahinta olisi varmaan, että mies ei pystyisi vaan puhua asiasta tai sivuuttaisi sen nopeasti. Mulle tulisi todella paha mieli ja nolostin ihan liikaa, koska olisin todellakin ylittänyt itseni ottamalla mulle näin aran aiheen puheeksi. Mä kyllä pystyisin ottaakontaktia. ..

[QUOTE="abf";30795002]Mun mies ei ole koskaan sormettanut mua, eikä hyväillyt / suudellut rintojani. Me ei vielä asuta yhdessä, mutta 1,5v seurustelu ja tarkoitus olisi kyllä muuttaa yhteen ja perustaa perhe. Mä olen 27v ja mies 41v. Miehellä tuntuu olevan todella hyvä itsetunto ja on sanonut että on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä. Seksistä emme kuitenkaan jotenkin kai pysty puhua? Mä joskus aloitin vähän ja mies meni ihan vaikeaksi. Jätin sitten asian siihen.

Pelkään myös että mies luulee että vika on hänessä.[/QUOTE]

Mulla on oikeastaan sama ongelma. En ole koskaan saanut orgasmia, eikä mies tee sen eteen mitään. Seksiin liittyy aina vaan suihinottoa (minä otan) ja yhdyntää. Ei muuta. Ollaan keskusteltu ja mies väittää haluavansa oppia (on vähän kokematon), mutta tositilanteen tullen kaikki olikin vain sanahelinää. Suuseksiä mies on antanut mulle kahdesti, ja silloinkin vahvasti päihtyneenä. Noina kertoina on sanonut tykkäävänsä todella paljon, mutta kyllähän sitä pää sekaisin sanoo mitä sattuu.

Olen yrittänyt keskustella asioista tosi monta kertaa, ja aina keskustelut päättyy tosi ikävästi. Mies menee vaikeaksi, kiusaantuu aiheesta ja lopulta ryhtyy puolustuskannalle tai jotain, ja aiheesta tulee melkein aina riita jonka päätteeksi vihaan ja häpeän omaa vaginaani ja sitä miten en tiedä itsekään, mikä toimisi.

Jotenkin enää ei tunnu hyvältä edes keskustella. Tuntuu, että olen pyytänyt muutosta niin monta kertaa, että tässä vaiheessa pyytäminen tuntuu jo häpeälliseltä.

Mulle valehdeltiin n. 15vuotta tuosta asiasta. Arvaa putosiko pohja pois koko touhulta tuon tiedon jälkeen. Tuntuu, että mikään ei toimi, niin eipä tässä viitsi enää vuosien jälkeen enää mitään yrittääkään. Nainen ei puhu eikä ohjaa ja on melko lukossa noista asioista muutenkin. Varmaan pitäis olla "Elastisempi" että syttyisi oikeasti eikä vaan antaisi.

Yhteistyössä