En ole kertonut miehelle, että minulla on hiustenpidennykset. Olenko "mokannut" ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tyhmä kysymys varmaa :) Mulla on ollut hiuksissa pidennykset jo vuosia. Mulle ne ovat niin luonnollinen osa mua, etten edes yleensä tajua, että siitä pitäisi mitenkään mainita. Ovat jopa niin luonnolliset, että harva edes tajuaa mulla olevan pidennykset.
Olen tapaillut jo tovin erästä miestä. Hän ei tiedä, että mulla on hiustenpidennys. Onko jotenkin noloa sanoa asiasta vasta nyt?
Vai olenko hiljaa ja jos mies joskus asian huomaa, niin sanon sitten?

Eiköhän se ole jo tuon huomannut? Luonnollisia hiustenpidennyksiä ei olekaan. Se ruma raja on usein näkyvissä. Mun mieheni tykkää hyväillä ja sivellä hiuksiani, ja olisi varmasti huomannut sen rajan. Kyllä se ainakin käsiin tuntuu, jos nyt ei kauas näykään.

No ota puheeksi kun oot seuraavaksi menossa kampaajalle, että käyt huollattaan sun pidennykset. Ois erikoista tossa vaiheessa tehdä siitä erikseen numero.

Luultavasti mies vähän pettyy, niillä kun on joku ihmeellinen taipumus tuntea itsensä huijatuksi jos kaikki ei ookaan sitä miltä näyttää. :) Mutta ei se nyt varmasti mikään iso juttu ole.

Mikset kasvata pitkiä jos sulla on ollu jo vuosikausia pidennykset?

[QUOTE="vieras";29066891]Eiköhän se ole jo tuon huomannut? Luonnollisia hiustenpidennyksiä ei olekaan. Se ruma raja on usein näkyvissä. Mun mieheni tykkää hyväillä ja sivellä hiuksiani, ja olisi varmasti huomannut sen rajan. Kyllä se ainakin käsiin tuntuu, jos nyt ei kauas näykään.[/QUOTE]

Niinpä, eiköhän ole jo huomannut asian sanomattakin.

Jos pidennys on hyvin tehty, niin ei sitä tuosta noin vaan kukaan huomaa. Mulla on ollut ompelypidennykset jo vuosia ja ne joille olen pidennyksestä sanonut, ovat ihmetelleet, kun eivät ole huomanneet mitään. Hyvä pidennys ei ole halpa. Hyvälaatuinen hius maksaa ja kampaajalta vaaditaan ammattitaitoa. Jotkut teipit näkyy melko helposti, samoin sinetit.

Helposti voidaan ajatella, että ihmiset ei vaan kehtaa sanoo, jos huomaavat pidennyksen. Kuitenkaan läheskään kaikki ei tiedä pidennyksistä mitään. Jos siis jotain hiuksissa näkevätkin (kiinnityskohtia esim.) niin eivät tiedä mistä on kyse.

Miehet eivät todellakaan huomaa mitään hiustenpidennyksiä. Töissä naiset niistä puhuvat usein, mutta mulla ei vieläkään ole ihan selvillä, oliko ne pidennykset nyt Annalla vai Lauralla.

Kuutamoinen, mä kirjoitin ton että harvoin pidennys on näkymätön. Ihmiset eivät varmaan herkästi sano, vaikka näkisivätkin pidennykset. Ihan sama se mullekin on, että mitä joidenkin randomeiden ihmisten tukassa on. Tarkoitin vain sitä, että ainakin mulla mieheni tykkää sivellä pitkiä hiuksiani ja haroa niitä sormiensa välissä ihan juuresta alkaen. Joten ihan varmasti silloin tulisi ilmi, että mulla on pidennykset eli sormi tarttuisi johonkin solmuun tai liitoskohtaan. Sitä juuri tarkoitin Ap:nkin kohdalla, että jos mies sivelee hänen hiuksiaan niin varmasti on huomannut pidennykset. Tai sitten on sellainen tumpelo, ettei älyä mitään. Mutta eihän tuo Ap:lle mikään häpeä ole, kun nykyään naiset ottaa juurikin noita pidennyksiä, laitattaa ripsiään jne.

Yhteistyössä