"En ole koskaan..." -ketju!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miisa"

Vieras
Kertokaapa "tavallisista" asioita tai tekemisiä, joita et ole koskaan tehnyt :)

Mä aloitan!

En ole koskaan antanut miehen laueta suuhun, enkä myöskään ole maistanut spermaa :D Parisuhdetta saman miehen kanssa takana 13 vuotta.

En ole koskaan suudellut parhaan ystävättäreni kanssa.
En ole koskaan onnistunut täytekakun teossa.
En ole koskaan ajanut maastoautoa, rekkaa, linja-autoa, mopoa tai moottoripyörää tmv.
En ole koskaan rakastunut/ ihastunut toiseen parisuhteeni aikana.

-en ole ollut metron kyydissä
-en ole koskenut napaani
-en ole tankannut autoa
-en ole ratsastanut (eläimellä)
-en ole tehnyt hernekeittoa kuivista herneistä
-en ole käynyt facebookissa
-eikä närästä

[QUOTE="miisa";29567784]Suuseksiä saa kyllä ihan viikoittain, mutta mällit heitetään sitten muualle kuin suuhun :D[/QUOTE]

Meillä mentiin samalla kunnes mies sai sanottu, että tuo tekee hulluksi kun jää se suurin nautinto saamatta ja alkaa vituttaa, eikä halunnut enää antaa minullekaan suuta. En mielelläni niele, joten syljen sitten pois. Muuten toimiva systeemi, mutta joskus on alkanut naurattaa se mällit suussa roskiksen hakeminen ja olen purskauttanut kaiken pitkin lattiaa/seiniä :D Näinkin voi käydä!

En ole koskaan halunnut lapsia.

Ei siinä ole säälimistä. Kai sullakin on seksissä jotain mitä et halua tehdä.

Ei ole :D No jotkut laittomat jutut, lasketaanko niitä että en halua sekaantua lapseen/eläimeen yms? Suunnilleen kaiken muun haluankin kokeilla ilomielin.

Mutta jos mies lopettaisi suuseksin aikana juuri ennen kuin tulisin ja hoitaisi käsin loppuun, niin en kyllä kauaa jaksaisi kiinnostua enää koko hommasta. Julmaa lopettaa suurimman nautinnon hetkellä ja vetää loppuun paljon huonommalla tavalla, mieheni ei IKINÄ antaisi mun tehdä noin, ellei nyt halua tulla tyyliin naamalle.

Ei ole :D No jotkut laittomat jutut, lasketaanko niitä että en halua sekaantua lapseen/eläimeen yms? Suunnilleen kaiken muun haluankin kokeilla ilomielin.

Mutta jos mies lopettaisi suuseksin aikana juuri ennen kuin tulisin ja hoitaisi käsin loppuun, niin en kyllä kauaa jaksaisi kiinnostua enää koko hommasta. Julmaa lopettaa suurimman nautinnon hetkellä ja vetää loppuun paljon huonommalla tavalla, mieheni ei IKINÄ antaisi mun tehdä noin, ellei nyt halua tulla tyyliin naamalle.

Naisella se on eri juttu. Sen jälkeen voi vielä panna. Miehen kohdalla se loppuu siihen. Ja spermaa suuhun tai naamalle ei oikein houkuttele. yök
Mä haluan saada orgasmeja myös yhdynnässä.

Naisella se on eri juttu. Sen jälkeen voi vielä panna. Miehen kohdalla se loppuu siihen. Ja spermaa suuhun tai naamalle ei oikein houkuttele. yök
Mä haluan saada orgasmeja myös yhdynnässä.

Mies saa myös naamalleen kun ejakuloin lähes aina... Mutta miten niin mies ei voi panna? Ihan hyvin voidaan molemmat ottaa orgasmit suuseksillä eka ja jatkaa sitten yhdynnällä penisrenkaan kanssa tai ilman. Ja ehkä saada vielä uudestaankin molemmat jos mies on hyvässä vireessä, ja ihan keski-ikäinen kaveri kyseessä.

[QUOTE="Vieras.";29567858]Siis häh, oikeasti?[/QUOTE]

En. Enkä ole koskenut kenenkään napaan, en edes mieheni enkä lapseni. Mies hoiti pojan napapuhdistukset vauvana, mä en voinut edes katsoa vieressä. Mulla on joku napakammo, ties mistä tullu :D

Mies saa myös naamalleen kun ejakuloin lähes aina... Mutta miten niin mies ei voi panna? Ihan hyvin voidaan molemmat ottaa orgasmit suuseksillä eka ja jatkaa sitten yhdynnällä penisrenkaan kanssa tai ilman. Ja ehkä saada vielä uudestaankin molemmat jos mies on hyvässä vireessä, ja ihan keski-ikäinen kaveri kyseessä.
Useimmilla miehillä ei enää onnistu kun on saanut orkun. Ehkä sitten joskus myöhemmin. Mä voin tehdä kädellä loppuun asti mutta en suulla. Johan sanoin sen jo.

Alkuperäinen kirjoittaja gklöölkj;29567825:
Meillä mentiin samalla kunnes mies sai sanottu, että tuo tekee hulluksi kun jää se suurin nautinto saamatta ja alkaa vituttaa, eikä halunnut enää antaa minullekaan suuta. En mielelläni niele, joten syljen sitten pois. Muuten toimiva systeemi, mutta joskus on alkanut naurattaa se mällit suussa roskiksen hakeminen ja olen purskauttanut kaiken pitkin lattiaa/seiniä :D Näinkin voi käydä!

En ole koskaan halunnut lapsia.
OT, talouspaperirulla mahtunee näppärästi sängyn jalan viereen.

Yhteistyössä