En ole ostanut vielä yhtäkään lahjaa kellekään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Pahinta tässä kai on etten ole lapsellenikaan ostanut mitään. Ja tiedän ettei ole kukaan muukaan. Eli lapseni ei ole saamassa yhtäkään lahjaa. On siis 10v, apua!

Toisaalta iski nuukuus, ei olisi kiva laittaa vähiä rahojaan lahjoihin. Edellisinä vuosina olen saanut vanhemmiltani joulurahaa. Olen siis ostanut lahjoja lapselle heidän puolestaan. Nyt ei vaan ole kuulunut mitään rahoja.

Yleensä olen ostanut joululahjat vanhemmilleni ainakin. Onkohan kaupoissa enää mitään jäljelläkään? En mitään turhanpäivästä roinaa halua ostaa.

Tää on ihan hirveetä, lapseni on tehnyt todella pitkän lahjatoivelistankin.

Tuntuu että joulu tulikin ihan yllättäen, omat opinnot ollut vain mielessä.

Kuulostan varmaan hirveän itsekkäältä.

Jos jätät lapsesi täysin lahjatta jouluna niin sä et vain kuulosta itsekkäältä vaan todellakin olet sellainen. Tuo lahjatta jääminen tulee jättämään lapseen syvät haavat ja voit olla varma, ettei hän sinua isompana hyvällä ajattele.

[QUOTE="vieras";22673309]Mitä se tänne kuuluu, mitä olet ostanut tai et ole ostanut?[/QUOTE]

Häh? Niin samoin vois kysyä mitä kenenkään asiat tänne kuuluu. Silti vaan tänne viestejä kirjoitellaan. Tämä kun nyt sattuu olemaan keskustelupalsta. Voi sinua.

[QUOTE="mä";22673382]Jos jätät lapsesi täysin lahjatta jouluna niin sä et vain kuulosta itsekkäältä vaan todellakin olet sellainen. Tuo lahjatta jääminen tulee jättämään lapseen syvät haavat ja voit olla varma, ettei hän sinua isompana hyvällä ajattele.[/QUOTE]

No kyllähän sitä pitää jotain ostaa. Ihmettelen vaan miksi vanhempani ei ole ottanut mitään osaa lahjoihin. Lapseni toivoo ihan liian kalliita lahjoja, ei mulla ole sellaisiin varaa.

juu en mäkään oo ostanut yhtään lahjaa VIELÄ, mutta tänään olis tarkoitus mennä kaupoille ja varmaan auto täynnä tavaraa tulen takaisin... 3 lasta on, et kyl sitä tavaraa kertyy...

[QUOTE="a.p";22673431]No kyllähän sitä pitää jotain ostaa. Ihmettelen vaan miksi vanhempani ei ole ottanut mitään osaa lahjoihin. Lapseni toivoo ihan liian kalliita lahjoja, ei mulla ole sellaisiin varaa.[/QUOTE]

jätät siis lapsen ennemmin ilman lahjoja kuin että ostaisit sille muutaman niitä kalliimpia lahjoja???

[QUOTE="vieras";22673449]jätät siis lapsen ennemmin ilman lahjoja kuin että ostaisit sille muutaman niitä kalliimpia lahjoja???[/QUOTE]

Taidan vaan ostaa jotain muuta mitä on toivonut. Ei ole varaa mitään kallista ostaa. Tai korkeintaan yhden kalliin voin ostaa, mutta en sitten mitään muuta. Ja aina ennen vanhempani on ajatelleet lastani, mutta näköjään enää ei kiinnosta.

Menen kuitenkin sinne jouluksi ja teen jouluruoat ja siivoan, mutta sitten voi heitäkin nolottaa kun lapseni saa vain yhden lahjan.

Heillä oikeasti on sitä rahaa, eivät ole tyhjätaskuja.

Ehkä vanhempasi ovat tällä kertaa käyneet itse hankkimassa lapsellesi lahjat? Ei kukaan ihan tuosta vaan lakkaa muistamasta lapsenlastaan jouluna... kyllä siihen on joku syy... oma terveys, huonot välit tms.

Kai sitä nyt voi ostaa muutakin kuin sitä, mitä lapsi toivoo. Ei ehkä kannata tehdä asiasta liian hankalaa.

Yhteistyössä