en ole tänään tuntenut vauvan liikkeitä??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
eli viikkoja 27+1 ja vauva on ollut tosi eloisa mahassa,nyt tänään en ole tuntenut potkuja enkä oikein muutakaan...alkaa pikku hiljaa pelottaa, kun tajusin....pitäisikö heti aamulla ottaa yhteys neuvolaan.....vai onko joskus vauvoillakin rauhallisempia päiviä...=(

kun vauvalla alkaa olla ahdasta niin liikkeet hidastuu, ja riippuu kyllä ihan päivästäkin. Mutta ota aamulla neuvolaan yhteys jos ei illan aikana mitään liikettä.

on kyllä rauhallisia päiviä....mutta kyllä pitäis liikkeitä silti olla!! koita vähä "pökkiä"masua ja heilutella...jos heräis. ja oot voinu tunteekkin mutta jhos ett päivän tohinoissa oo huomannu.

NYT HETI menet pitkälleen toiselle kyljelle, ja kuuntelet vauvaa tunnin ajan. Lasket kaikki liikkeet. Jos vauva ei liiku tunnissa vähintään 10kertaa niin soitto synnärille ja vauhdilla! Sieltä antaavat lisäohjeita. Mutta tämän todennäköisesti käskeevät tehdä ekaksi kotona.
Itsekin olen noita liikkeita joutunu laskee. Ja vauvalla voi olla hiljaisempia päiviä, mutta kyllä nyt jotain liikettä pitäis tuntua.

ootko esim juonut kahvia ja laskenut uudestaan. entäs nänni testi? =)
mulla itellä väheni vauvan liikkeet joskus rv 33 jälkeen ja olin jatkuvasti polilla liike laskennassa aina se 10 tuli välillä siihen meni kauemmin

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
mulla itellä väheni vauvan liikkeet joskus rv 33 jälkeen ja olin jatkuvasti polilla liike laskennassa aina se 10 tuli välillä siihen meni kauemmin

mikä nänni testi?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:

mikä nänni testi?

tää annettiin mulle neuvoksi kun sain jatkuvasti ravata laskennassa ( olisivat sisään ottaneet mutta mulla 2 pientä äiti riippuvaista lasta kotona ja kun ei sukulaisia eikä mies voinut ottaa lomaa eli ravasin polilla. pahimmillaan 4 kertaa viikossa välillä oli että ei tarvinnut kun kerran viikkoon käydä.
nännitestissä hierotaan/painellaan molempia nännejä yhtä aikaa jolloin mulla ainakin alko liikettä tulemaan.toisin jos supistuksia tulee niin silloin en suosittele. ja kyljellään tämäkin tehdään.tätä piti tehdä 15-20min
oli se noloo olla sillon polilla kun lääkäri kyttää vieressä käyriä ja mä hipellän nännejäni =)

mikä nänni testi?

tää annettiin mulle neuvoksi kun sain jatkuvasti ravata laskennassa ( olisivat sisään ottaneet mutta mulla 2 pientä äiti riippuvaista lasta kotona ja kun ei sukulaisia eikä mies voinut ottaa lomaa eli ravasin polilla. pahimmillaan 4 kertaa viikossa välillä oli että ei tarvinnut kun kerran viikkoon käydä.
nännitestissä hierotaan/painellaan molempia nännejä yhtä aikaa jolloin mulla ainakin alko liikettä tulemaan.toisin jos supistuksia tulee niin silloin en suosittele. ja kyljellään tämäkin tehdään.tätä piti tehdä 15-20min
oli se noloo olla sillon polilla kun lääkäri kyttää vieressä käyriä ja mä hipellän nännejäni =)

ok,ei kai se auta kun alkaa kokeileen...mielenkiintoista...hmm...

Mulla vauva reagoi kylmän veden juomiseen ja olen kuullut, että sokeripitoinen syötävä herättelisi myös vauvaa. Jos ei liikkeitä lainkaan ala tuntumaan niin soittasin ä.polille onko aiheellista mennä nyt illalla käymään.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Mulla vauva reagoi kylmän veden juomiseen ja olen kuullut, että sokeripitoinen syötävä herättelisi myös vauvaa. Jos ei liikkeitä lainkaan ala tuntumaan niin soittasin ä.polille onko aiheellista mennä nyt illalla käymään.

sepä se kun se on niin kaukana että yrittelen kysyä vinkkejä, jotta aamulla pääsisin tohon neuvolaan.

Mulla viikko 25 menossa ja tuntunu jo vuoden vaihteesta saakka selvästi liikkeitä joka päivä. No, eilen sitten oli tosi hiljainen päivä. Illalla tajusin, että eipäs muuten ole Rymy-Iita rymynnyt koko päivänä. Tökin mahaa ja olin makuulla eri asennoissa jne. Ei mitään liikettä.
Tänään sit iltapäivällä alkoi taas semmoset bileet. Eli tyyntä ennen myrskyä =)
Luulen et sielläkin on kaikki ok, kaverit ottaa vaan välillä niin pitkiä unia =) Ja aina ei ne liikkeet tunnu kun itse on liikkeessä.

mikä nänni testi?

ok,ei kai se auta kun alkaa kokeileen...mielenkiintoista...hmm...

sitä se todentotta oli =) =) tein sitä sekä kotona että polilla se jotenkin vilkastaa masukkia. ja jos vaan kahvi menee alas niin sitä suosittelen myös vaikka sit puol kupillista jos etoo.
koska tämä oli myös hyvä vauhtia saava juttu. mulla ei polilla liikkunut tuntiin kun pari kertaa käskivät kahville ja sen jälkeen uusi tunti siellä jollon tuli täyteen.aina se kahvikaan ei kyllä auttanut
ja myös masujen töksyttely/heiluttelu.

toivottavasti kaikki hyvin.
jos ei mitään kuulu suosittelen polilla käyntiä.
mulla käynnistettiin lopulta 38+2 ja piina loppui =) sillä joka kerrasta meni polimaksu 22e =)

Yhteistyössä