En ole viehättävä, miehet juosseet mua aina karkuun...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

m

Vieras
Bileiltana kyllä aina löytyi seuraa, mutta kun sama mies näki mut selvinpäin, niin pakit tuli. Joku on haukkunut kotkaksi, toiset nolona sanoneet, että "ei nyt halua seurustella" ja kohta onkin alkanut jonkun toisen kanssa seurustelemaan.
Miehen onneksi sain, ja hyvän miehen sainkin, koskaan en ole häneltäkään saanut kehuja ulkonäöstäni. Kovasti olisin tätä toivonut. Mutta miksikäs kehua prinsessaksi, jos näyttää sammakolta.
Miten te muut, jotka ette omasta mielestänne, ( tai toisten mielestä) näytä kauniilta tai viehättävältä, saatteko kuitenkin keuhuja mieheltänne?

kyllä tuo mun mies kehuu mun peppua vaikka se onkin vaan läskiperse. ja kyllä se musta tykkää meikittä, mitä turhia laittelemaan kun kelpaa. ei tuo kauheasti kehu, mutta näkeehän sen naamasta että tykkää musta, ja sanoo rakastavansa mua. se riittää. ei tarvi olla kokoajan ylistämässä, en tykkää sellaisesta lääppimisestä. näin on hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Mä oon aina ajatellut, että rakkaus saa sen toisen näyttämään ihanalta.

Mutta kaikki ei osaa kehua, ota se myös huomioon.

Näin kait se on, että kaikki ei osaa kehua.
Ei se tässä tapauksessa rakkauskaan ole saanut mua näyttämään sen silmissä kauniilta. Kerran seurustelun alkuaikoina sanoi seuraavan "kohteliaisuuden", ku olin meikannut: meikkihän saa ihmeitä aikaan!!! Koskaan ei ole kuitenkaan moittinut tai haukkunutkaan mun ulkonäköä, paljon on halaillut ja paijaillut, selvinpäin jopa ruokakaupassa.

Baarista löysin ja oli kännissä ku tavattiin, mut ei juossut karkuun ku näki mut selvinpäin. Mies on hyvännäköinen, tumma, urheilullinen. Sitä ei ole tainnut naiset juosta koskaan karkuun. Ollaan muuten oltu yhdessä kohta 15 vuotta. Ainut miinus on, että ei ole supliikkimiehiä.

voi harmi. Minusta olis kauheeta jos oma rakas ei kehuis kauniiks jne.. Se tuntuu ni hyvältä kuulla kuitenkin siltä. Muiden miesten sanomana se ei oo sama, mut ku oma sanoo.

Alkuperäinen kirjoittaja ai:
voi harmi. Minusta olis kauheeta jos oma rakas ei kehuis kauniiks jne.. Se tuntuu ni hyvältä kuulla kuitenkin siltä. Muiden miesten sanomana se ei oo sama, mut ku oma sanoo.

Niinpä! Alkuun ootin kovasti, että saisin kuulla kehuja, mut täytyy tyytyä siihen, että olen kuitenkin kelvannut tällaisena kuin olen. Vois olla huonomminkin asiat, jos ei ois tavattu.
Naiset kuitenkin kaipaa välillä kauniita sanoja mieheltään! Itse kyllä kehun välillä mieheni ulkonäköä, en tiedä osaako arvostaa sitä. Ja just seurustelun alkuvuosina otin välillä esille, et ois kiva jos sanos joskus jotain kivaa mun ulkonäöstä, eihän toi osannut muuta ku mennä hämilleen.

"Lohdutukseksi" sanottakoon että kauneus voi olla kirous. Moni mies rakastuu kuoreen eikä välitäkään naisesta ihmisenä. Sellaisessa suhteessa nainen on aika onneton eikä koe olevansa tärkeä miehelle. Voipi luulla että on liian huono ollakseen rakastettava.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ai:

Niinpä! Alkuun ootin kovasti, että saisin kuulla kehuja, mut täytyy tyytyä siihen, että olen kuitenkin kelvannut tällaisena kuin olen. Vois olla huonomminkin asiat, jos ei ois tavattu.
Naiset kuitenkin kaipaa välillä kauniita sanoja mieheltään! Itse kyllä kehun välillä mieheni ulkonäköä, en tiedä osaako arvostaa sitä. Ja just seurustelun alkuvuosina otin välillä esille, et ois kiva jos sanos joskus jotain kivaa mun ulkonäöstä, eihän toi osannut muuta ku mennä hämilleen.

No voi harmi edelleen :( Tuntuu pahalta puolestasi. Ihan varmasti sinunki ulkonäössäsi on jotain kaunista :) Toiset vaan ei osaa kehuu niinku toiset. Minun eksä ei montaa krt kehunut, muut enemmänkin ja nykyinen kyl useammin viikossa.

Hmm.. ehkäpä voisit yrittää puhua asiasta hänelle vielä. Tai kysyä esim et mihin hän ihastui sinussa tms? Ehkä sitä kautta saisit hänen helposti antamaan jonkun kohteliasuuden :)

Alkuperäinen kirjoittaja oppiläksyt lukenut:
"Lohdutukseksi" sanottakoon että kauneus voi olla kirous. Moni mies rakastuu kuoreen eikä välitäkään naisesta ihmisenä. Sellaisessa suhteessa nainen on aika onneton eikä koe olevansa tärkeä miehelle. Voipi luulla että on liian huono ollakseen rakastettava.

Minulle taisi käydä näin. Mies petti minua koko suhteen ajan. Ei olisi kuitenkaan halunnut päästää minua pois. Hän halusi seksiä koko ajan, muttei juuri muuta. Ei sanonut koskaan että rakastaa minua.

Meillä on kuitenkin jo pitkä yhteinen taival takana, taidan jättää asian olla, ku ei enää vaivaa mua. Jos hän olisi juttelijatyyppi, niin voisin helpommin ottaa asian esille, mutta kun ei tällaiset syvälliset juttelut suju, menee joko vitsiksi tai sitten hän suuttuu, että miksi tollasestakin pitää puhua!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja oppiläksyt lukenut:

Minulle taisi käydä näin. Mies petti minua koko suhteen ajan. Ei olisi kuitenkaan halunnut päästää minua pois. Hän halusi seksiä koko ajan, muttei juuri muuta. Ei sanonut koskaan että rakastaa minua.

Voi ku surullista! Tää ois pahinta mitä voi suhteessa tapahtua.
Eiköhän mun ole hyvä olla vaikka en kehuja saakkaan

Yhteistyössä