En opi ikinä ajamaan autoa - kriisiä pukkaa ja harmitusta

Kotipsykologi

Jäsen
28.12.2007
592
0
16
Mulla siis nyt käynnissä kotitekoinen autokoulu. Kortti löytyy, mutta en ole ajanut ikuisuuteen. Mies on kärsivällisesti opettanut minua nyt alkeista lähtien. Tänään sitten lähdettiin taas ajamaan ja mies antoi ohjeita kuin papupata taukoamatta siinä vieressä. Lopputulos: Perheriita. Minä ajan liian lähellä reunaa ja en opi menemään keskemmälle vaikka mies sanoo kulemma tuhat kertaa. Lyön kyllä kohta hanskat tiskiin.... En opi koskaan enää ajamaan :( . Miks tuon säänkin pitää olla tuollainen liukaskin.

Kauhistuttaa... Mun täytyisi vasta mennä autokouluun, olen lykännyt sitä yli 10v mut nyt on pakko :( Mies hokee, et tottakai opit ajamaan, mut epäilyttää!!

Sori, ei ihan ollut vastaus sun juttuun, mut osui niin sopivasti oman päivän mietteisiin :)

joo, katot ne linjaukset ihan eri tapaa ku siitä pelkääjän paikalta! mulla oli muutaman ekan tunnin ajan sama homma, pari kertaa kiillotettiin meidän rellun vanteita rotvalliin...

Mulla oli jopa joskus auto (puolet pienempi kun tuo meidän nykyinen farkku) ja sillä ajoinkin jonkin verran. Sit tuli taukoa ja kappas, en uskaltanutkaan enää ajaa. Nyt ois pakko opetella ihan lapsen kuskauksen vuoksi.

Mulla suunnitelmissa mennä ihan autokouluun ajamaan ajo kortti, mutta sen olen päättänyt, että kun ukko on kyydissä saa myös ajaa sitä autoaa niin kovasti arvostelee kaikki muut kuskit, etten suostu metriäkään ajamaan jos hän on kyydissä.

Sitä olen usein ihmetellyt miten kaikki k...päät ym osuu aina silloin liikenteeseen, kun mekin usein saanut huomauttaa kun on nuo pikkukorvat siellä takapenkillä, että voisi miettiä puheitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Mulla suunnitelmissa mennä ihan autokouluun ajamaan ajo kortti, mutta sen olen päättänyt, että kun ukko on kyydissä saa myös ajaa sitä autoaa niin kovasti arvostelee kaikki muut kuskit, etten suostu metriäkään ajamaan jos hän on kyydissä.

Sitä olen usein ihmetellyt miten kaikki k...päät ym osuu aina silloin liikenteeseen, kun mekin usein saanut huomauttaa kun on nuo pikkukorvat siellä takapenkillä, että voisi miettiä puheitaan.

Näin kuule meilläkin. Mies istui siinä pelkääjän paikalla kuin autokoulun opettaja konsanaan ja suu kävi - nyt vaihdetta isommalle, vilkaisu peiliin ja sivulle jne. Minä yritin nokka kiinni lasissa ajaa OMAA AJOANI!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:
Mies vielä oli kuulema miettinyt, että meidän auto on liian iso mulle. Tarkoitti varmaan että liian hieno :ashamed:.
Meillä mä olen se, joka kittaa sanoa, etä toi meiän auto on liian iso mulle... Kuorma-auto, mikä ei mahdu mihinkään parkkiruutuun tms.
Kaikenlisäks mieheltä meni kortti ja nyt se istuu jatkuvasti kyydissä ja naputtaa kun mikäkin akka. Enimmäkseen mä ajan liian lujaa kuulema :kieh: Eipä oo tainnu olla ittensä kyydissä :kieh: Vaihteien käyttönkään se ei oo tyytyväonen :headwall:
Ja mä en haluis kun 4 metriä lyhyemmän auton, ni kaikki olis ihan ok :D

autokoulun ope aiheutti perheriidan kun ehdotti eräälle rouvalle automaattivaihteista autoa. Ne oli sit ajotunteja ajaneet sillä automaattisella kun ei siitä ko. naisen ajamisesta muuten ois mitään tullut. Oli siellä tuon rouvan mies kiehunu ku just oli ostanut uuden auton jossa manuaali vaihteet.. Mut siis pointtina kokeile automaattivaihteista.

Ei mun ongelma oo vaihteet vaan se pirun liian kapea tie :ashamed:. Eli mä ajan siellä reunassa kuulemma. Tosin kyllähän mä tietenkin vähän turhaan huudatan niitä pieniä vaihteita. Voi kyllä tosin hieman tällaisen blondin aivoja sumentaa kun pitäis niin monta asiaa huomioida autoillessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:
autokoulun ope aiheutti perheriidan kun ehdotti eräälle rouvalle automaattivaihteista autoa. Ne oli sit ajotunteja ajaneet sillä automaattisella kun ei siitä ko. naisen ajamisesta muuten ois mitään tullut. Oli siellä tuon rouvan mies kiehunu ku just oli ostanut uuden auton jossa manuaali vaihteet.. Mut siis pointtina kokeile automaattivaihteista.

Joo, mut sit kantsii varoa risteyksessä.
Mä kun ajoin ekan kerran automaattia, survasin jarrun täysillä pohjaan risteystä lähetyttäessä, luulin painavani kytkintä :D Ja kesti kauan päästä eroon siitä refleksistä.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Ja mä en haluis kun 4 metriä lyhyemmän auton, ni kaikki olis ihan ok :D

http://www.nerthus.fi/pg-trading/ydea.html Tollanen? :D

Mulle riittäis tavallinen farmarikin :laugh:
8 metriä kuorma-autoa on kaupunkiajossa liikaa, on mun ehoton mielipide :kieh:

:D

Yhteistyössä