O
Osaamaton
Vieras
Nii en osaa tehä mitään laatikkoa enkä tykkää käyttää netin ohjeita ku niist ei oo ennenkää seurannu mitään hyvää
miten ihmeessä joku lanttulaatikkoki tehdään... Tai miten imelletään 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Mene nauttimaan joulusta äidin tai anopin tai vaikka molempien helmoihin. Näin minäkin teen ja palkkioksi tulee parhaimmillaan kotiin viemisiksi kotona tehdyt herkulliset peruna ja porkkanalaatikot. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Mene nauttimaan joulusta äidin tai anopin tai vaikka molempien helmoihin. Näin minäkin teen ja palkkioksi tulee parhaimmillaan kotiin viemisiksi kotona tehdyt herkulliset peruna ja porkkanalaatikot. :wave:
Juu ei hullu ideane vaan on tulossa meille syömään poikkeuksellisesti
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:voi kiitos jos noi olis sellasia ohjeita mitä voi rauhassa käyttää ettei tuu pahanmakusia niinku aikasemmist ohjeist mitä oon netistä kattonu.
Alkuperäinen kirjoittaja äippäliini83:osta kaupasta laatikot. älä ressaa!niin mäkin teen!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Mene nauttimaan joulusta äidin tai anopin tai vaikka molempien helmoihin. Näin minäkin teen ja palkkioksi tulee parhaimmillaan kotiin viemisiksi kotona tehdyt herkulliset peruna ja porkkanalaatikot. :wave:
Juu ei hullu ideane vaan on tulossa meille syömään poikkeuksellisesti
![]()
No soittele ihanalle anopille tai niin rakkalle äidille ja kertoile kuinka paljon olet siivonnut ja paketoinut ja kuinka kinkun paistuminen täydelliseksi hieman huolettaa. Samaan huokaukseen mainitse äitisi/anoppisi aina niin ihanasta bravuuri laatikosta josta olet aina pitänyt ja harmittele kuinka tuskin pystyt samaan. Eipä aikaakaan kun äitisi/anoppisi tarjoutuu tätä herkkusuista ylimpien herkkua mukanaan tuomaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Mä teen kans tänä vuonna ihan itse ensimmäistä kertaa laatikot! Tähän asti on oltu aatto jonkun muun luona, niin ei ole tarvinnut tehdä. Nyt me tarjotaan joulu siskoni perheelle ja vanhemmilleni, joten haluan, että kaikki on laitettu viimeisen päälle hienosti ja itse tehtyä. Ohjeita oon lueskellut ja menuuta suunnitellut. Pian sen näkee, mitä tästä sitten tulee...
Alkuperäinen kirjoittaja yäk:Alkuperäinen kirjoittaja äippäliini83:osta kaupasta laatikot. älä ressaa!niin mäkin teen!
![]()
ne maistuu ihan p-ltä!
Ei muuta kuin kokeillaan!Alkuperäinen kirjoittaja Höpö-höpö:Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Mä teen kans tänä vuonna ihan itse ensimmäistä kertaa laatikot! Tähän asti on oltu aatto jonkun muun luona, niin ei ole tarvinnut tehdä. Nyt me tarjotaan joulu siskoni perheelle ja vanhemmilleni, joten haluan, että kaikki on laitettu viimeisen päälle hienosti ja itse tehtyä. Ohjeita oon lueskellut ja menuuta suunnitellut. Pian sen näkee, mitä tästä sitten tulee...
Miekin oon miettinyt että ite haluan kokeilla tänä vuonna tehdä laatikot,tai no ainakin porkkanalaatikon,kaupasta ostetaan lanttu- kun ei sitä muut ees syö kuin mie ja ehkä esikko.
Saa nähä miten käy![]()