en osaa otsikoida järkevästi, liekkö mulla järkee ollenkaan!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sähläri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sähläri

Jäsen
18.06.2005
876
0
16
pien paniikki,ei tiiä itkeekö vai nauraako!!!!

mä hain yhteishaussa keväällä ja en päässy opiskelemaan,mies sai työpaikan tästä missä nyt asutaan,taloa ollaan kateltu...

nyt ne soitti koulusta et mut ois varasijalta valittu! :o
ihan puuntakaa tuli ja en oikeen tienny mitä sanoo,miehelle soitin ja se sano et mene!!!! :D
siis tää on kaikist ihaninta mitä vois käydä kun 5 vuotta kotona ollu

mutta se tarkoittas sitä et mies ja lapset jäis tänne ja mä kävisin vaan viikonloppuna kotona :'( :snotty: ihan oon nyt sekasin...

ja tarkoittaako se nyt sitä et mut on tosiaan valittu,vai sit vasta kun ne on haastatellu niin ne kattoo et pääseekö,et riemuitsenko liian aikasin?

Alkuperäinen kirjoittaja sähläri:

mä hain yhteishaussa keväällä ja en päässy opiskelemaan,mies sai työpaikan tästä missä nyt asutaan,taloa ollaan kateltu...

ihan puuntakaa tuli ja en oikeen tienny mitä sanoo,miehelle soitin ja se sano et mene!!!! :D

mutta se tarkoittas sitä et mies ja lapset jäis tänne ja mä kävisin vaan viikonloppuna kotona :'( :snotty: ihan oon nyt sekasin...

ja tarkoittaako se nyt sitä et mut on tosiaan valittu,vai sit vasta kun ne on haastatellu niin ne kattoo et pääseekö,et riemuitsenko liian aikasin?

jos on varasijalta valittu niin kyllä silloin on ihan päässyt. kyllä he olisivat maininneet erikseen jos olisi vielä haastattelu. onnea :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja miero:

jos on varasijalta valittu niin kyllä silloin on ihan päässyt. kyllä he olisivat maininneet erikseen jos olisi vielä haastattelu. onnea :hug:

siis juuri haastatteluun pyysivät!!!
mutta meinasin et onko se vaan joku juttelutuokio,vai valitseeko ne sen haastattelun perusteella sit kuka pääsee?

Kauanko koulutus kestää ja pystytkö suorittammaan osan etänä? Kyl siulle ja perheellesi rankkoo tullee, jos jouvut usseemman vuoden näkemään heitä vain viikonloppuisin. Vaan eihän tuo mahotontakaan ole.

Niin ja jos sanotaan, että on varasijalta valittu, niin kyl se miusta sitä tarkoittaa, että oot jo päässynnä sinne. Että onnitteluni =) :flower:

Täytyy välillä ajatela omaakin parasta.. Ei kellään oo kivaa jos myöhemmin kadut ettet lähtenytkään.. Ja ei 200 km niin kamalan paljon ole, parissa tunnissa ajaa autolla joten ei sun koko arkiviikkoa tarvi pois olla. Onhan sitä siellä koulussakin varmaan lyhyempiä päiviä. Ja vielä jos on mies tukena niin kaikki menee varmasti hyvin. Tsemppiä ja onnea!!!

toi mies on ihana,mutta jos oliskin nyt tosiaan mun vuoro,mies oli 4v koulussa ja nyt valmistu

ja tosiaan tunne on semmonen et jos en nyt tartu tilaisuuteen niin kaduttaa,koska noi tuntuu olevan kiven alla nuo paikat

ja ainahan sen voi keskeyttää jos se on MULLE liian rankkaa olla erossa
tytöt pärjää isä on ihan yhtä hyvä kun mäkin

toi mies on ihana,mutta jos oliskin nyt tosiaan mun vuoro,mies oli 4v koulussa ja nyt valmistu

ja tosiaan tunne on semmonen et jos en nyt tartu tilaisuuteen niin kaduttaa,koska noi tuntuu olevan kiven alla nuo paikat

ja ainahan sen voi keskeyttää jos se on MULLE liian rankkaa olla erossa
tytöt pärjää isä on ihan yhtä hyvä kun mäkin
Mee ehdottomasti, ku kerran mieski tukee sua.

onhan siinä omat hyvätkin puolensa että kävisit kotona vain viikonloppuisin. Esimerkiksi se että saisit viikolla täysin keskittyä koulun käymiseen ja viikonloppuisin taas perheeseen.tosin ikävä varmasti tulee kaikille. Mutta jos miehesi todella on sitä mieltä että pärjää lasten kanssa niin eiköhän sinun sitten kannattaisi ainakin kokeilla...?

Kun olin itse lapsi, meillä äiti opiskeli toisella paikkakunnalla viikot. Hyvin pärjättiin isän kanssa ja vanhemmat edelleen naimisissa =) Toki meidän lasten tuli osallistua kotitöihin ehkä enemmän kuin mitä olisimme joutuneet tekemään, jos äiti olisi ollut viikot kotona, mutta ei kai se pahaksi ollut?! Kaikki olemme pärjänneet hyvin, perustaneet perheen yms, joten ei äidin opiskelu meitä "traumatisoinnut"!!

Jos miehesi on hankkeen puolesta, lähde ihmeessä kokeilemaan. Pääseehän sieltä pois, jos arki ei suju ja ikävä liian kova...

Mene ehdottomasti. Kaksi vuotta on lyhyt aika, ja jos siinä on paljon työharjoittelujaksoja, voit varmasti suorittaa ne kotipaikkakunnallasi. Lapset ovat kuitenkin jo noin isoja, ja jos ikävä tulee, voit ajaa kerran keskellä viikkoa kotiin ihan hyvin.

Yhteistyössä