En osaa päättää...ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimosan äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mimosan äippä

Vieras
Illalla olisi eppujen konsertti paikkakunnalla. Mies sai sinne itselleen lipun töistä ja menee työkamujen kanssa. Mun paras ystävä tiedusteli eilen et en lippua halvalla haluaisi, kun hällä olisi ylimääräinen. Muitakin mun tuttuja menee sinne ja olisi hyvää seuraa tiedossa.

Hoitopaikkaa en ole kysellyt mistään... kyl kai se järjestyisi jos oikein yrittäisi. Jotenkin ei vaan ole energiaa, mut kaduttaakohan mua sitten illalla kun tiedän et kaikki tutut on siellä ja mä vahtaan yksin telkkaa... Apua..ärsyttää kun en osaa päättää ja miksei mun tee mieli mennä sinne?

Päättäkää te mun puolesta, please.

Viime yön meidän lapset olivat enollaan hoidossa ja käytiin miehen kanssa syömässä ja silleen... ja sitten oltaisiin voitu vielä mennä kavereiden kanssa hurvittelemaan, mutta minua 'väsytti' ja halusin kotiin... ja nyt harmittaa ettei menty.

Mene siis vaan ettei sitten harmita ettet tullut menneeksi... kyllä se fiilis sieltä löytyy :)

Mä tekisin niin, että kyselisin hoitopaikkaa lapsille, ja jos se järkkääntyisi, niin sitten lähtisin itsekin mukaan... ellei hoitopaikkaa löytyisi, niin pakkohan se sitten olisi jäädä kotiin :)

Yhteistyössä