En päässy hoitsuksi

Criminal Mind

Aktiivinen jäsen
22.12.2005
14 006
0
38
Mikkeli
En päässy AMK:hon, mut on nyt sit kai tuomittu lusimaan tossa paska duunissa lopun ikääni, loman jälkeen varmaan ranteet veettävä auko klemmarilla. :'(

Pikkasen draama queen mutta mä oon niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin pettyny :'( :'( :'(

Mitä hittoa mä ny teen...Etittävä uusia töitä. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
En mä nyt nokkiin ota, petyin vaan kun ehin tietty kaiken suunnitella :xmas: Ei sais nuolasta ennenkuin tipahtaa...

Monet pääsee vasta toisella tai kolmennella kerralla sisään. Nyt jakxuja ja haet sitten syksyllä uudelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja sh-opisk.:
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
En mä nyt nokkiin ota, petyin vaan kun ehin tietty kaiken suunnitella :xmas: Ei sais nuolasta ennenkuin tipahtaa...

Monet pääsee vasta toisella tai kolmennella kerralla sisään. Nyt jakxuja ja haet sitten syksyllä uudelleen.

Mulla oli liian suuret luulot kun 10 vuotta sitten pääsin mutta pidin välivuoden ja sitten ei sitä hoitsulinjaa ollukaan niin väähn jäi tavallaan kaivelemaan. Nyt aattelin että on ihan yhtä iisi homma päästä sisään... :ashamed:

Mä olen jonkun aikaa seuraillut tätä palstaa ja täytyy kyllä sanoa, että taisi olla potilaiden onni ettei tämä hlö päässyt sairaanhoitajaksi. Ei oikein toi äly täällä loista, tai loistaa se - poissaolollaan.

Yhteistyössä