En parane tästä masennuksesta ikinä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en jaksa enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en jaksa enää

Vieras
Kokeiltu on cipralex, zoloft, ja seromex: Pahensi ahdistusta ja teki tunnekuolleeksi.
Efexor vei kaikki seksuaaliset halut ja aiheutti agressiivisuutta. Aurorix teki levottomaksi ja aiheutti totaalisen unettomuuden.Eikä auttanut ahdistukseen ollenkaan.
Nyt cymbalta kokeilussa, ja tekee pään ihan sumuiseksi ja pöhnäiseksi. Muisti ei pelaa ja tuntuu että sitä on ihan pihalla kaiken aikaa.Silmät seisoo päässä ja huimaa.ei hyvä siis tämäkään.
Psykoterapiassa käyn lisäksi, mutta nyt syksyn myötä olo mennyt taas tosi huonoksi. Ahdistaa ihan älyttömästi! En saa nukuttua kuin unilääkkeillä ja siltikin heräilen öisin.
Olen niin yksin ja varmaan loppuelämäni tässä jamassa.

Löytäisinkö täältä ystävän/ystäviä/vertaistukea?

Alkuperäinen kirjoittaja en jaksa enää:
Kokeiltu on cipralex, zoloft, ja seromex: Pahensi ahdistusta ja teki tunnekuolleeksi.
Efexor vei kaikki seksuaaliset halut ja aiheutti agressiivisuutta. Aurorix teki levottomaksi ja aiheutti totaalisen unettomuuden.Eikä auttanut ahdistukseen ollenkaan.
Nyt cymbalta kokeilussa, ja tekee pään ihan sumuiseksi ja pöhnäiseksi. Muisti ei pelaa ja tuntuu että sitä on ihan pihalla kaiken aikaa.Silmät seisoo päässä ja huimaa.ei hyvä siis tämäkään.
Psykoterapiassa käyn lisäksi, mutta nyt syksyn myötä olo mennyt taas tosi huonoksi. Ahdistaa ihan älyttömästi! En saa nukuttua kuin unilääkkeillä ja siltikin heräilen öisin.

löytyy kyllä, mutta apu on tullut muualta kuin täältä...

Tutulle kuulostaa :wave:

Mulla kanssa kokeiltu jos jotainkin masislääkettä
Nyt cipralexistä tuntus olevan paniikkihäiriöön/masennukseen kohtalainen apu

Mulla menee myös "rajatilaan" lääkitys, enkä illalla ilman niitä unta saa

Terapian vasta aloitin ,kuusi käyntiä takana

Heinäkuussa oli vielä vakava masennus, nyt lieventynyt vähän

No enhän minäkään täältä mitään konkreettista apua hae..siihen on ammatti-ihmiset. Lähinnä kaipaan vaikka sähköposti ystävää...jonka kanssa voi jakaa ajatuksiaan, myös muitakin kuin masis juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No enhän minäkään täältä mitään konkreettista apua hae..siihen on ammatti-ihmiset. Lähinnä kaipaan vaikka sähköposti ystävää...jonka kanssa voi jakaa ajatuksiaan, myös muitakin kuin masis juttuja.

jos haluat kirjoitella, voi vaihdella ajatuksia kyllä.

Onko masennuksen syytä tutkittu ? Olisiko ideaa aloittaa masennuksen syiden selvittäminen ja niistä yli pääsemisen suunnittelu sen sijaan että napsii pillereitä. Ymmärrän kyllä että pahimpaan hätään on lääkkeestä apua mutta eikö varsinkin nuorilla ja muuten terveillä ihmisillä ole edellytyksiä päästä irti masennuslääkekierteestä ?
Pyydän anteeksi jos kysymykseni loukkaavat, se ei ole tarkoitukseni. Haluan vain kysyä tätä niiltä jotka lääkkeitä syövät .

Alkuperäinen kirjoittaja :

Eihän aapee apua haekkaan, vaan vertaistukea

:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mun pitää luoda sellainen sähköpostiosoite, missä ei näy mun virallista nimeä. Kunhan saan sen tehtyä, tulen laittamaan sen tähän ketjuun :)

ok, samaa ajattelin minäkin. Laita vain, niin kirjoitan sitten sulle. Sopiiko niin päin?

Onko sulla ketään ystäviä tai läheisiä, jotka vois auttaa? Mä oon huono sanomaan noista lääkkeistä kun en oo niitä ite joutunu popsimaan, mutta rakkaista ihmisistä yleensä aina saa voimaa.. Ja vaikea sinänsä sanoa, kun en yhtään tiiä minkä takia olet niin maassa.. :( Onko sulla jotain mukavaa harrastusta, josta saat voimaa.. tai kiinnostaako sua joku uusi juttu.. ehkä sekin vois piristää mieltä..

Ja on niitä erilaisia tukiryhmiä yms. mistä voisi saada apua.. oisko semmonen yhtään jees?

Sen ainakin tiedän, että omalla asenteella on suuri vaikutus.. vaikka se ei tietty ole niin yksinkertasta, jos on masentunut, mutta positiivinen elämän asenne vie jo pitkälle.. ettei anna itsensä vajota niin syvälle..

Olisi kiva pystyä auttamaan, mutta en asu SUomessa, joten siinäkin mielessä aika hankalaa..:) Toivottavasti tunnet, että elämä vielä voittaa ja mielesi piristyy!! Tsemppiä ja iloa täältä lähettelen tuhannesti!! Arvosta itseäsi, olet tärkeä juuri sellaisena kuin olet! :)

mä olen syönyt jo vuosia zoloftia...ja olen yrottänyt sanoa etten haluaisi niitä syödä koska tekee juuri "tunnevammaiseksi" ja mikään ei oikeen tunnu miltään...mutta eipä nuo vaihda lääkettä ja terapeurikin jotenkin tuntuu vähättelevän tilannetta.ja yksityiseen ei ole varaa...

tuolla on uusi kerho "mielenterveys" (vai mikä se nyt oli...), siellä voi kanss puhua ja jutella masennuksesta, jos ei halua täällä puolella enempiä jutskata... en tiiä paljonko porukkaa siellä vielä on, mutta eiköhän väkeä sinnekin eksy. se oli muist. Diamond Dust joka antaa salasanan sinne...

Minä juuri viikko sitten tajusin olevani pahasti masentunut ja ahdistusta ja paniikkihäiriötäkin tuntuis olevan. :( En tykkää yhtään. En tiedä mitä tälle tekisi. En tiä minne sitä soittais tai miten sitä kehtais alkaa kulkemaan jossain terapeutilla. En ole ikinä tykänny syödä lääkkeitä enkä ole varma, että mitenkä ne edes sopisi mulle kun minun kehossa on muutenkin kaikki kemiat sekaisin... sähköposti mulla on taskuveenus@yahoo.co.uk :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mun pitää luoda sellainen sähköpostiosoite, missä ei näy mun virallista nimeä. Kunhan saan sen tehtyä, tulen laittamaan sen tähän ketjuun :)

ok, samaa ajattelin minäkin. Laita vain, niin kirjoitan sitten sulle. Sopiiko niin päin?

Ok :)

No niin, osoitteeseen : Lillipii33@luukku.com voi laittaa postia :)

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Tutulle kuulostaa :wave:

Mulla kanssa kokeiltu jos jotainkin masislääkettä
Nyt cipralexistä tuntus olevan paniikkihäiriöön/masennukseen kohtalainen apu

Mulla menee myös "rajatilaan" lääkitys, enkä illalla ilman niitä unta saa

Terapian vasta aloitin ,kuusi käyntiä takana

Heinäkuussa oli vielä vakava masennus, nyt lieventynyt vähän

Olisko sulla milenkiintoa vaihtaa ajatuksia sähköpostilla? Ajattelin kun sullakin noita lääkkeitä kokeiltu, niin olis mukava tutustua...
Mun sähköpostiosoitteen laitoinkin, jos innostut asiasta :)

Minä olen myös syönyt masennukseen lukuisia eri lääkkeitä. Tällä hetkellä menee Cymbalta ja siitä on ollut apua. Tosin nyt syksyllä masennus paheni ja annosta nostettiin viikko sitten.
Miten kauan olet Cymbaltaa syönyt? Voisinkin laittaa sinulle sähköpostia piakkoin...

Yhteistyössä