en perhana tilaa enään housuja mistään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Ne ei vaan käy mulle vaikka minkä koon valitsisin, aina on liian pienet tai liian suuret vaikka nyt tilasin koon 40 housut ja normaalisti koko 38, pienet perhana!
aina saa olla palauttelemassa.

miksei ne koot voi pitää paikkaansa mitkä yleensä sivuilla on, ja tarkkaan mittasin itteni ja sen koon niin piti käydä.

Musta on kanssa tosi turhauttavaa ostella housuja edes kaupasta, kun kokolapun perusteella ei yhtään tiedä mahtuuko ne päälle vai pitääkö sovittaa kymmenet eri kokoiset/malliset housut jotta itse mahtuu sisään. Viimeksi tilasin halensilta caprit kokoa 38 ja sen lisäksi että ne oli jo valmiiksi likaiset mulle tullessaan, niin eihän ne mennyt reisistä ylöspäin yhtään. Vaihdoin ne suosiolla kokoon 42!! Kauheeta!
Tulispa normaalit housut taas muotiin ja toi napavillitys ja lantiomalli vähitellen jäis pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Mulla on yleensä niin, kun tilaan housuja, että jos on muuten hyvän kokoset, on lahkeet lyhyet. Ja jos on lahkeet sopivat, niin sit on isot muuten. Mä oon varmaan jotenkin oudon mallinen. :D

olen itekin hankalan muotonen mutta kaupasta yleensä löydän kuitenkin sopivia, harvoin vaan pääsee sovittelemaan paikan päälle niin helpompi ois tilata.

Kauhee masis tuli kun meinasin tässä uudet sipasta jalkaan ja pettymys suuri kun yläosasta niin tiukka et alapää vinkuu ja menee rytylle, salettiin ratkennu jos ois vähänkin kumartunu. Muuten ois ihan hyvät ollu.

en muista mistä viimeks tilasin mutta ensimmäiset oli niin pienet että ei menny jalkaan, no ajattelin että seuraava koko varmaan sopii, juu sopi liiankin hyvin että päältä ois tippunu ilman henkseleitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Mulla on yleensä niin, kun tilaan housuja, että jos on muuten hyvän kokoset, on lahkeet lyhyet. Ja jos on lahkeet sopivat, niin sit on isot muuten. Mä oon varmaan jotenkin oudon mallinen. :D

Mulla taas on aina lahkeet liian pitkät, millasia hujoppeja varten ne housut tehdään ku 34 koon housuissa on pääsääntösesti aina 5 cm liikaa? Vai oonks mä vaan sit niin persjalkanen?

Mistä te löydätte housuja jotka on näin normaalisti kokoo 38?? jos siis tilaatte.
vyötärö mulla n.80, lantio 100

reidet mulla on kapeet verrattuna muuhun yläosaan, eli pitää olla stretshousuja että vähänkään käy.

Et kyllä ole kokoa 38, jos mittasi ovat tuollaiset. Ennemmin olisit kokoa 42/44. Kokoon 42 mahtuisit lantion puolesta, mutta vyötärösi on liian paksu. Koossa 38 lantio on noin 95 cm ja vyötärö 70 cm.

Yhteistyössä