en pidä itsestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mollyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mollyy

Vieras
häpeän itseäni niin paljon että tahtoisin vain vetää mustan pussin päähäni tai muuttua näkymättömäksi.

olen ruma naamasta.
mulla on vinot hampaat ja ristipurenta jonka korjaaminen ja oikomishoito epäonnistui nuorena. (tämän olen jotenkin hyväksynyt että hampaat on mitä on ei häiritse enää niin pahoin).
ennen olin edes hoikka nyt olen menettämässä senkin. ennen oli vaan alavatsalla vähän löysää nyt on kauheasti ylävatsalla makkaraa :((

rinnat on aina olleet oudot. saattavat hyvinkin olla tubulaariset mutta väliäkö sillä vaikka ne olis korjattavissa en uskalla. pelkään kaikkea mikä liittyy sairaalaan ja kipuun.

raskaudet tehneet suonikohjuja sekä katkenneita pinnallisia verisuonia. mun jalat on saman näköiset kun 85v mummollani.

hiukset mitään sanomattomat. väri muistuttaa haaleaa paskaa. ennen oli vaaleat hiukset. ikä vissiin tummentanut.

ei niinku mitenkään vois ajatellakaan että haluais tällaisena olla lähellä miestä tai harrastaa seksiä sen kanssa. toisaalta eipä sekään oo tehny aloitetta seksiin tai mihinkään läheisyyteen useampaan kuukauteen.

tällaista tänään. masentava päivä. :/

tuossa nyt vaan oli ulkonäkö seikat. kun olis edes sosiaalisesti taitava tai älykäs mutta kun ei sitäkään.

olen epäsosiaalinen, hiljainen ja ujo, epävarma. työtön, huonosti koulutettu.

No voi herranjee: Alat tarkkailemaan syömisiäsi, suonikohjut ja pinnalliset verisuonet hoidetaan puudutuksella-turhaa pelätä, kampaaja tekee ihmeitä tukalle kun annat vapaat kädet,rinnat lääkäri tarkistaa ja tekee omat johtopäätöksensä, hampaille voidaan varmasti nykypäivänä tehdä jotain..kaikki on sun korvien välistä kiinni, jos luovuttaa elämässä ilman pienintäkään taistelua niin turha valittaa!

eipä nuo toimenpiteet oo maksuttomia. Rahaa on korkeintaan kampaajalle.

syömisiäni tarkkailen ei se vaan tunnu riittävän.

Hiukset voi värjätä kotonakin ja sillon rahaa jää muuhunkin. Ja ei, se syömisien tarkkaileminen ei riitä. Pitää myös nostaa perse ylös ja alkaa liikkumaan. Kaikista eniten ehkä voisit vaikuttaa sillä että lopettaisit ton itsesäälin ja tekisit asioille sen sijaan jotain.

Hiukset voi värjätä kotonakin ja sillon rahaa jää muuhunkin. Ja ei, se syömisien tarkkaileminen ei riitä. Pitää myös nostaa perse ylös ja alkaa liikkumaan. Kaikista eniten ehkä voisit vaikuttaa sillä että lopettaisit ton itsesäälin ja tekisit asioille sen sijaan jotain.

en harrasta enää koti värjäyksiä. mulla on hius sen verran hankala että värjäys lopputulos on AINA ollut jotain ihan muuta kuin pitäisi.

Ei riitä että muut pitää että on kaunis ,ihana, mies hulluna, kun itse tuntuu, ettei tykkää itsestä. Raskauden aikainen masennus muuttaa sisäisesti, on mahtavaa, kun saa sanoo mitä aattelee. Nyt nyt lenkille <3

Varmasti aika monella on huono itsetunto, Suomessa kun ei paljon kehuta toisia. Ja varsinkin miehet on sellaisia, että niiltä ei tule kehuja sitten millään. Tai ehkä kauniit saa kehuja ja joillakin on onneksi miehet, jotka ymmärtää kehua. Huono itsetunto taitaa myös suomalaisilla kulkea ihan verenperintönä. Parasta mitä ihmisellä voi olla on terve itsetunto ja terve rakkaus itseä kohtaan. Tämä puuttuu monelta.

Yhteistyössä