V
vieras
Vieras
Onneksi lapsi on saanut muita kavereita. Tää kaveri tekee lapselle ohareita (lupaa olla, mutta sitten onkin toisen kaverin kanssa), arvostelee ja haukkuu vaatteita (no joo kateellinen, kun tykkään ostella lapselle kivoja vaatteita). Kaikesta parasta on, että tää lapsi ja sen äiskä käyttää meitä hyväkseen. Tai käytti, mutta en suostu enää. Eli mä olin ns. lapsenvahti ja mun lastakin hyödynsi eräässä asiassa. On ihmisillä pokkaa. Sitten tää äiskä vielä soitteli perään että lapseni pitää tehdä sitä ja tätä.
Sori en voi tarkemmin kertoa, ettei tunnisteta. Harmittaa kun en pysty sanomaan tälle äidille suoraan, mitä kaikkea hänen lapsensa on sanonut ja tehnyt lapselleni. Annan asian olla ja kannustan lastani olemaan muiden kanssa ja pitämään viileät mutta asialliset välit sen yhden kaverin kanssa. Yleensä ei tälläisiä negatiivisia tunteita tule ketään kohtaan, varsinkaan jos kyseessä on lapsi. Taitaa olla lapsi ja äiskä samasta puusta veistetty.
Sori en voi tarkemmin kertoa, ettei tunnisteta. Harmittaa kun en pysty sanomaan tälle äidille suoraan, mitä kaikkea hänen lapsensa on sanonut ja tehnyt lapselleni. Annan asian olla ja kannustan lastani olemaan muiden kanssa ja pitämään viileät mutta asialliset välit sen yhden kaverin kanssa. Yleensä ei tälläisiä negatiivisia tunteita tule ketään kohtaan, varsinkaan jos kyseessä on lapsi. Taitaa olla lapsi ja äiskä samasta puusta veistetty.