En pysty suuttumaan miehelleni mistään. Vaikeuttaa elämää paljon...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aina kiltti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aina kiltti

Vieras
Tai pystyn suuttumaan, mutta en niin, että se näkyisi miehelle. Puran suuttumuksen aina jonnekin muualle ja miehelle olen niinkuin ei mitään. Tämä minun tapani antaa suhteestamme paljon paremman kuvan kuin mitä se oikeasti on. Jos antaisin itseni suuttua, elämämme olisi jatkuvaa riitelyä, koska mies AINA suuttuu minulle, jos suutun hänelle, jostain mitä hän on tehnyt tai jättänyt tekemättä ts. "ansainnut" suuttumukseni. Ja nämä ovat siis sellaisia asioita, joista kuka tahansa suuttuisi. Enkä minä voi puhua miehelle asioista suoraan, koska hän suuttuu aina. Ja suuttuessaan huutaa ja rikkoo tavaroita, saattaa heittää seinään tai lyödä johonkin (ei minua!). Olen melko onneton, koska suhteemme on tällainen. Joudun olemaan varpaillani kokoajan. Löytyykö kohtalotovereita?

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Oletko puhunut miehellesi asiasta?
Että et pysty olemaan oma itsesi hänen kanssaan...sitähän tuo on.

Olen joskus sanonut, mutta mies ei noteerannut sitä mitenkään. Niinkuin ei muitakaan asioita, jotka minun mielestäni ovat huonosti. Haukkuu vaan itsekkääksi. :(

Ehkä pelkään suuttumista senkin takia, koska omat vanhempani riitelivät hyvin rajusti, kun olin pieni.

mulla sellainen ongelma, että pystyn kyllä suuttumaan. mutta en olemaan suuttunut. ja mies kun tietää tämän, niin käyttää tätä hyväksensä.
siis jos esin suutahdan tälle jostain ihan oikeesti, oikeesta asiasta. ja hetikun olen tän sanonu, niin mies rupee hymyileen. ja mua rupee aina naurattaan.
siis ihan oikeesti, vaikka olisin kuinka pahalla tuulella, niin mulla ei pidä pokka.
tosi ärsyttävää.

Alkuperäinen kirjoittaja k:
mulla sellainen ongelma, että pystyn kyllä suuttumaan. mutta en olemaan suuttunut. ja mies kun tietää tämän, niin käyttää tätä hyväksensä.
siis jos esin suutahdan tälle jostain ihan oikeesti, oikeesta asiasta. ja hetikun olen tän sanonu, niin mies rupee hymyileen. ja mua rupee aina naurattaan.
siis ihan oikeesti, vaikka olisin kuinka pahalla tuulella, niin mulla ei pidä pokka.
tosi ärsyttävää.

Tuttua minullekin. Suuttumus menee todella nopeasti ohi ja sitten harmittaa. Jos suutun ihan aidosti niin mies saattaa jopa nauraa minulle. Että niin vakuuttava olen.

Alkuperäinen kirjoittaja aina kiltti:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
tosi ärsyttävää.

Tuttua minullekin. Suuttumus menee todella nopeasti ohi ja sitten harmittaa. Jos suutun ihan aidosti niin mies saattaa jopa nauraa minulle. Että niin vakuuttava olen.

joo. turhauttaa, kun ei saa omaa mieltä läpitte.
meilläkin ukko niin hel....etin pahan tuulinen. tekee kyllä raskasta työtä, ja pieni lapsi... mut silti tosi pahan tuulinen, ja tuo huonoa ilmapiiriä koko taloon aina tuulellansa. aina pitäis melkein kuin ''lepytellä'' tota, ettei vaan räjähdä.
ittekun ihan oikeesti kantaa koko huushollin pyörittämistä, lapsen hoitamista, mihen pahantuulisuutta ym harteillansa, ja kun joskus kun tuntuu että olis pakko päästää höyryjä. tai ihan oikeestikin kun olis jostaki sanottavaa, ni toinen ei ota tosissaan. ja lopulta ittelläkin menee pokka, ja hymyilyttää. päässä kuohuu, mut ei pysty purkaan....!!! arrrg

Yhteistyössä