en rakasta enää miestäni,miksei hän tajua asiaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
en puhu hänelle mitään ellei ole pakko,silloinkin yleensä lähetän tekstiviestin.kyllästyin miehen ainaiseen juomiseen ja tunteet katosivat sitä myötä kun mies vaan joi eikä halunnut olla kanssani,muuta kuin nukkua vieressä.sanoin että muutan pois kun saan kerättyä rahat vuokratakuuseen ja löydän sopivan asunnon.mies aikansa on hiljaa ja sanoo vaan että lakkaa jo puhumasta tollasia.ei ole muuttanut tapojaan,eikä minua hänen muuttumisensa enää kiinnostakaan.

miksei miehen kaaliin mene ettei minua kiinnosta enää?
kerran saman asian takia muutin,puolen vuoden päästä palasimme yhteen kun vannoi muuttuvansa.nyt näin millainen muutos tapahtui ja riitti.
mies käyttäytyy kun mitään ei olisi vialla.yhtäkkiä pyytää ajelulle,tulee viereen nukkumaan vaikka olen näyttänyt ettei minua kiinnosta tippaakaan

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Kuulostaa siltä, että mies ei osaa lukea ajatuksia.

:xmas:

ei kukaan osaa, miespuolinen ainakaan.
täällä palstalla taas on useitakin naisia ajatustenlukijoina :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Kuulostaa siltä, ettei hän arvosta sun tunteitas ollenkaan.

ei varmasti arvostakkaan,olen huomannut.
miksi ihmeessä sitten ostelee kukkia ja sanoo ettei selviä ilman minua,kun olen vaikka viikonkin ollut niin etten huomioi häntä mitenkään.
mahtaako olla läheisriippuvainen tai jotain kun näyttää selvästi välillä etten minä kiinnosta ja toisinaan rakastaakin taas niin paljon että...

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:

eikä hänen tarvitsekkaan osata,olen kertonut mitkä tunteeni ovat.ei vaan taida kaaliin mennä

olen kertonut löytäväni 100kertaa paremman miehen ja hän voi täällä mädätä yksinään (kaljoineen) ihan vaikka maailman tappiin asti,sama mulle

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:

eikä hänen tarvitsekkaan osata,olen kertonut mitkä tunteeni ovat.ei vaan taida kaaliin mennä

olen kertonut löytäväni 100kertaa paremman miehen ja hän voi täällä mädätä yksinään (kaljoineen) ihan vaikka maailman tappiin asti,sama mulle

meni mulla vähän ohi aiheen kun vastasin tolle jeesukselle :ashamed:
en sinua arvostellu yhtään..

Alkuperäinen kirjoittaja e:
No mikset sä sano sille, ettet rakasta sitä?
Tai mikset häivy?
Taitaa olla vikaa sussakin eikä vaan miehessäs...

minähän olen sanonut.
ja kerroin että muutan pois kun saan rahat ja asunnon.täällä joutuu maksamaan 1000e (sis.vuokratakuut) jos meinaa kuvitella muuttavansa.olen opiskelija ja juuri päässyt kesätöihin,ja ensimmäinen kunnon palkkakin tulee vasta heinäkuussa.

että pidetäänpäs pienempää suuta siellä,kaikki ei kipitä sossun luukulle jos jotain sattuu olemaan.enkä sieltä mitään saisikaan.parin satasen kanssa ei mihinkään niin vaan lähdetä