A
ap
Vieras
en puhu hänelle mitään ellei ole pakko,silloinkin yleensä lähetän tekstiviestin.kyllästyin miehen ainaiseen juomiseen ja tunteet katosivat sitä myötä kun mies vaan joi eikä halunnut olla kanssani,muuta kuin nukkua vieressä.sanoin että muutan pois kun saan kerättyä rahat vuokratakuuseen ja löydän sopivan asunnon.mies aikansa on hiljaa ja sanoo vaan että lakkaa jo puhumasta tollasia.ei ole muuttanut tapojaan,eikä minua hänen muuttumisensa enää kiinnostakaan.
miksei miehen kaaliin mene ettei minua kiinnosta enää?
kerran saman asian takia muutin,puolen vuoden päästä palasimme yhteen kun vannoi muuttuvansa.nyt näin millainen muutos tapahtui ja riitti.
mies käyttäytyy kun mitään ei olisi vialla.yhtäkkiä pyytää ajelulle,tulee viereen nukkumaan vaikka olen näyttänyt ettei minua kiinnosta tippaakaan
miksei miehen kaaliin mene ettei minua kiinnosta enää?
kerran saman asian takia muutin,puolen vuoden päästä palasimme yhteen kun vannoi muuttuvansa.nyt näin millainen muutos tapahtui ja riitti.
mies käyttäytyy kun mitään ei olisi vialla.yhtäkkiä pyytää ajelulle,tulee viereen nukkumaan vaikka olen näyttänyt ettei minua kiinnosta tippaakaan