En saa ihastua ystävääni. EN!

  • Viestiketjun aloittaja Wiltsu
  • Ensimmäinen viesti
Wiltsu
Olen tekemisissä ja viihdyn erittäin hyvin erään miehen kanssa; olemme tunteneet jo noin 10 vuotta. Hän on minua 13 vuotta vanhempi; minä olen 46 ja hän siis 59 enkä ole koskaan ajatellut, että hän kiinnostaisi minua seksuaalisessa tai parisuhdemielessä. Meillä on vaan hauskaa yhdessä ja voimme sanoa toistemme seurassa mitä vaan.

Nyt yhtäkkiä kuitenkin viimeksi, kun näimme (muutama viikko sitten), aloin katsella jutellessamme hänen karvaisia käsivarsiaan ja muistelemaan kesäisiä tapaamishetkiämme, jolloin näin myös hänen rintakarvoituksensa.... Hänellä on ikäisekseen erittäin hyvä ja aktiiviliikkujan voimakas kroppa ja hyvin vahvat ja isot kädet.

Kyllä minulle silloin tällöin käy niin, että hiukkasen retkahdan johonkin mieheen, mutta tämä on nyt vaarallista. Hän on hauska, erittäin mukava ja kiltti sekä hyvä isä ja pappa. Ja aviomies. Ja minulle tärkeää seuraa. Minä EN kerta kaikkiaan SAA ihastua häneen. Ja silti haluan ystävyytemme säilyvän ja jatkuvan ja kehittyvän läheisemmäksi.

En ole koskaan aiemmin ilmaissut minkäänlaista kiintymystäni hänelle. Viimeksi kuitenkin sanoin, että viihdyn hänen seurassaan tosi hyvin ja huomaan hymyn väkisinkin tulevan huulilleni, kun olen menossa häntä tapaamaan. Halusin sanoa sen, koska se on totta ja minulla on monta päivää hyvä olo hänen tapaamisensa jälkeen.
 
Toisaalta...
Oliskohan kannattanut käyttää sekin tapaamisaika vain Ellien seurassa? Olisi jäänyt yksi sotku syntymättä.

Pitää olla uskollinen sille, jonka kanssa on alunperin ruvennut touhuamaan. Elleille.
 
Wiltsu
Tämä mies on koko tuttavuutemme ajan elänyt sijoitustensa tuotoilla, joten hän on kotona yksin kaikki päivät; vaimo on vielä työelämässä. Vaimon olen kyllä tavannut. Muutaman kerran. Pääasiassa siis vietämme tapaamisaikamme heidän kodissaan päiväsaikaan. Mieheni tietää tämän eikä hänellä ole ystävyyssuhdettamme vastaan mitään.
 
Wiltsu
argentiinaan, tai jonnekin...
Pitäisikö meidän suomalaisnaisten lähteä vaikka espanjaan, kanadaan tai argentiinaan, koska sikäläiset miehet arvostavat suomalaisnaisten luonnollisuutta (pitävät meitä kauniina) ja itsenäisyyttä sekä korkeaa yhteiskunnallista asemaa. Hakisimme miehemme sieltä. Ja, koska suomalaismiehet taas haluaisivat alistuvampia, perhekeskeisempiä ja kiltempiä sekä tummia ulkomaalaiskaunottaria, miehet voisivat lähteä sinne.

Suomalaismiehet olisivat argentiinassa ja argentiinalaiset miehet suomessa?

Onnistuisikohan päittäin vaihto?
 
Viimeksi muokattu:
Väenö
Pitäisikö meidän suomalaisnaisten lähteä vaikka espanjaan, kanadaan tai argentiinaan, koska sikäläiset miehet arvostavat suomalaisnaisten luonnollisuutta (pitävät meitä kauniina) ja itsenäisyyttä sekä korkeaa yhteiskunnallista asemaa. Hakisimme miehemme sieltä. Ja, koska suomalaismiehet taas haluaisivat alistuvampia, perhekeskeisempiä ja kiltempiä sekä tummia ulkomaalaiskaunottaria, miehet voisivat lähteä sinne.

Suomalaismiehet olisivat argentiinassa ja argentiinalaiset miehet suomessa?

Onnistuisikohan päittäin vaihto?
Tae minä tuun ja anna piiskoa....
 
Viimeksi muokattu:
turun tyttö
Arvostan suomalaismiehiä, itsellä pohjalaanen mies ja kaksi poikaa. Osaavat sanoa ei, osaavat sanoa kyllä, mutta ainoastaan miltä heistä itseltään tuntuu. Arvostan rehellistä mielipidettä.
Onneksi ympärilläni on ollut ja on viisaita miehiä. Argentiinaa ei tarvita.

Saas kattua ny, kun tuloo tuo kotimaane elokuva Härmä. Jo, tuo traileri antaa vääränlaisen ajan kuvan todellisista pohjalaasista miehistä. He eivät ole olleet mitään "lännenmiehiä" elokuvan tekijät saattavat olla hakoteillä. Elokuvan ohjaajalla taitaa olla hakusessa tuo pohjalaasen miehen malli. Sielultaansa ryhrikäs, olkoon oikias, tai vääräs. Takana on kumminkin tuo nainen..

Hrm
Julisteen mies ei ole ryhdikäs, kuten pohjalaanen mies, katsoo alistuvasti..
 
jepulis
Pitäisikö meidän suomalaisnaisten lähteä vaikka espanjaan, kanadaan tai argentiinaan, koska sikäläiset miehet arvostavat suomalaisnaisten luonnollisuutta (pitävät meitä kauniina) ja itsenäisyyttä sekä korkeaa yhteiskunnallista asemaa. Hakisimme miehemme sieltä. Ja, koska suomalaismiehet taas haluaisivat alistuvampia, perhekeskeisempiä ja kiltempiä sekä tummia ulkomaalaiskaunottaria, miehet voisivat lähteä sinne.

Suomalaismiehet olisivat argentiinassa ja argentiinalaiset miehet suomessa?

Onnistuisikohan päittäin vaihto?

sinä jossain haaveilit ulkomaille lähdöstä. mutta kun mies ei lähde, vai miten se oli. tuo sijoitus tuossa oli pointti. raha sinulla aina mielessä, vaikka muuta väität.
 
Viimeksi muokattu:
Väenö
Alkuperäinen kirjoittaja turun tyttö;11044722:
Arvostan suomalaismiehiä, itsellä pohjalaanen mies ja kaksi poikaa. Osaavat sanoa ei, osaavat sanoa kyllä, mutta ainoastaan miltä heistä itseltään tuntuu. Arvostan rehellistä mielipidettä.
Onneksi ympärilläni on ollut ja on viisaita miehiä. Argentiinaa ei tarvita.

Saas kattua ny, kun tuloo tuo kotimaane elokuva Härmä. Jo, tuo traileri antaa vääränlaisen ajan kuvan todellisista pohjalaasista miehistä. He eivät ole olleet mitään "lännenmiehiä" elokuvan tekijät saattavat olla hakoteillä. Elokuvan ohjaajalla taitaa olla hakusessa tuo pohjalaasen miehen malli. Sielultaansa ryhrikäs, olkoon oikias, tai vääräs. Takana on kumminkin tuo nainen..

Hrm
Julisteen mies ei ole ryhdikäs, kuten pohjalaanen mies, katsoo alistuvasti..
Miehn pitää olla mies, eikä mikkää nutuskehveli.
Naesen taas naenen, joka ukon kottie tulessa heti kyssyy syöt, sie naet sie, jout sie, vae käytkönä ensin saunassa....?
 
turun tyttö
aivan oikias, sellaanen mies on suomalaanen.
Oma mieheni on, välil oikias vääräs, mut kummiski rakas. Mutta paree juttu on tuo huumori ja nauru.
On nuo pojjaat, ne ovat nuoruuve kukoistukses ja kasvat supomalaisek mieheks, joidenka tarkootus on olla oikeita omia itseään, jolla perimää monenmiehen takaa..isopaapat,paapat ja isä. Näin se menöö..
Terveisiä kaenuusee ja sinne selekosille, jo vaen varmaan jo lumisille maisemille..

Vaikka en uskovainen niin sillee oleskaan, niin jotenkin mieltä hykertää tuo pöydällä oleva kynttilä, joka matkamiehen ikonia valaisee..
 
en yllättynyt
Ei tässä vielä mitään sotkua ole syntynyt.
Ei sinusta ole yhden miehen naiseksi, vaikka luulet olevasi. Ennen uskoit, että suhteesi eivät kestäneet, koska valitsit vääränlaiset miehet. Mitä tai ketä nyt syytät, kun alkaa toiset kiinnostaa, vaikka sinulla on jo tarpeeksi hyvä mies?

Sinä olet valloittaja, ikuinen saalistaja. Kun mies on jo sinun ja valloitettu, menetät mielenkiintosi. Koska aiot tämän itsellesi tunnustaa? Alkaako kiinnostus omaasi kohtaan jo haalistua ja ruoho aidantakaa vihertää?
 
Viimeksi muokattu:
Wiltsu
Alkuperäinen kirjoittaja en yllättynyt;11044910:
Ei sinusta ole yhden miehen naiseksi, vaikka luulet olevasi.
Miten "yhden miehen nainen" määritellään? Pettämään minusta ei ole ollut koskaan - eikä pitämään kahta miestä yhtä aikaa. Eikös silloin ole "yhden miehen nainen"? Kerrallaan.
 
Wiltsu
Miehet on sitä paitsi aivan liian helppoja. Saalistamisen makuun ei edes pääsisi.

Silloin tällöin ystävättäreni kanssa käymme Turun yöelämässä ja laitamme kisan pystyyn tyyliin: "Toi on tämän paikan parhaan näköinen mies mun mielestä. Lyödäänkö vetoa seuraavasta lasillisesta?" Lyömme siis vetoa sen illan seurasta ja loppuillan maksajasta (joka onnistuu aina), mutta miehet haluaa liikaa... ne haluaa vielä sen seuraavankin päivän ja sitä seuraavan ja haluaa numeron... ja ihan liikaa!
 
Wiltsu
Minulle. Ehkä sinullekin?
Koska et ole mieheni etkä yksikään lapsistani, en tajua, miten minun aikani käyttö mitenkään sinuun liittyy.

Kaikki ketjut, jotka on kirjoittanut "Wiltsu" voit jättää väliin. Samoin jokaikisen viestin "Wiltsun" kirjoittamana. Suomeksi siis: ÄLÄ LUE!

Ja usko pois, olen aikuinen nainen ja osaan määritellä ihan itse, mikä minulle on hyväksi.
 
Viimeksi muokattu:
lllllllllllllllooooo
Miehet on sitä paitsi aivan liian helppoja. Saalistamisen makuun ei edes pääsisi.

Silloin tällöin ystävättäreni kanssa käymme Turun yöelämässä ja laitamme kisan pystyyn tyyliin: "Toi on tämän paikan parhaan näköinen mies mun mielestä. Lyödäänkö vetoa seuraavasta lasillisesta?" Lyömme siis vetoa sen illan seurasta ja loppuillan maksajasta (joka onnistuu aina), mutta miehet haluaa liikaa... ne haluaa vielä sen seuraavankin päivän ja sitä seuraavan ja haluaa numeron... ja ihan liikaa!
Aika kyyninen kuva sulla miehistä. Ovat mielestäsi vain hyväksikäytöön kelpaavia ja helposti höynäytettäviä. Te haluatte vain maksajan, mutta mitään ette halua itse antaa. Olet ikuinen valloittaja, sun on vaan pakko koko ajan kokeilla vieläkö kelpaat. Ei riitä, että kotona on jo yksi. Ovatko miehet jotain pelinappuloita, joiden tunteilla leikitään?

Vaikka voihan joku maksaa säälistäkin. Ajatella, että mummot luulee vedättävänsä, annetaan vaan niiden kuvitella itsestään suuria. Et sä kaikkien motiiveja tunne. Kaikki eivät välttämättä ole niin vedätettävissä kuin haluat uskoa.
 
Viimeksi muokattu:
ggggggrrrrrrr
Koska et ole mieheni etkä yksikään lapsistani, en tajua, miten minun aikani käyttö mitenkään sinuun liittyy.

Kaikki ketjut, jotka on kirjoittanut "Wiltsu" voit jättää väliin. Samoin jokaikisen viestin "Wiltsun" kirjoittamana. Suomeksi siis: ÄLÄ LUE!

Ja usko pois, olen aikuinen nainen ja osaan määritellä ihan itse, mikä minulle on hyväksi.

Nyt vain on niin, että et sinä pysty määräilemään kuka tänne kirjoittaa ja mitä, tai mitä itse kukin lukee tai miten vastaa. Jos tänne kirjoittaa, niin saa varautua siihen, ettei vastauksia voi kontrolloida.
 
Viimeksi muokattu:
Wiltsu
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä